Anmeldt d. 16. februar 2020

Værten var flink men det er så også det mest positive om vores ophold. Hotellet er gammelt og slidt. Vi turde næsten ikke at åbne vinduet da grebet sad meget løst. Morgenmad var simpel, kun hvidt morgen brød.
Som sagt var det alt for dyrt i forhold til prisen.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, V3040OLsusanr
Anmeldt d. 25. september 2019

Dårlige senge - mug lugt på værelse og badeværelse.
Badeværelse jordslået i alle fuger/ samlinger.
Har aldrig prøvet noget lignende - værelset var dog rent - håndklæderne rene.
Morgenmaden ikke overdådigt men fair.

Dato for ophold: september 2019
Tak, poulh484
Anmeldt d. 8. september 2019 fra mobile enheder

Endnu en overnatning på Vordingborgs eneste hotel, der ligger lige overfor Gåsetårnet . Morgenmaden er god og frisk. Værelserne er pæne i størrelse, sengene er gode, mens resten trænger til at blive moderniseret. Et OK hotel til en enkelt overnatning.

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, markbM5968IA
Anmeldt d. 15. april 2019 fra mobile enheder

Vi var 2 med hver sit værelse. Som vanligt er servicen god, venlig og imødekommende. Det ene værelse var dejligt varmt , det andet var koldt. Værelserne er pæne i størrelse. Det varme værelse havde der vist ikke været rengøring i længe da der var "franske gardiner"/spindelvæv fra væggene til lampen i rummets midte. TV kunne være større. Morgenmaden er god og frisk. Der er frisk frugt.

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, markbM5968IA
Anmeldt d. 27. marts 2019 fra mobile enheder

Besøgte sidst valdemar i 2011 og der var der både mad,bar og service. Nu er der intet.. kun værelsrs idlejning med dr tv på værelserne...
Vi kommer ikke igen selv om vi skal bruge 15 værelser 5 dage i ugen de næste 2år. Vil jeg ikke byde mine medarbejdere

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger