“Troede det var en fiskerestaurant med respekt for råvarer.”
Anmeldelse af Marina Fisk

Marina Fisk
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted ved havnen/vandet men Meget skuffende og kønsløs mad på som gav os tanker .. som var det fremskaffet på et cafeteria .
Vi bestilte 2 rejemadder, 1 stjerneskud og en salat med laks. Rejemadderne var serveret på hvidt toastbrød med snittet salat herpå en lille håndfuld rejer der mindede om optøede rejer helt vandet og uden smag dertil en kvart tomat og 6 stykker hakkede dåse asparges. Det var “anrettet” som man kunne forvente i et skole køkken meget skuffende at se og smage på, stjerneskud var anrettet med samme “kærlighed” og uden smag. Cesar salat med laks, var det flotteste at se på , men laksen var langt fra en restaurant eller en fiskehandler værdig.
Meget skuffende mad☹️

Tak, Ronelv1

Anmeldt 31. juli 2020 fra mobile enheder

Vi spiste frokost der, dejlig mad og rigtig god betjening.
Gode siddepladser udenfor med udsigt til havnen.

Tak, 385torbenj
Anmeldt 25. juli 2020

God beliggenhed ved Marinaen. Vi ankom med båd og skulle overnatte, så vi havde brug for et aftensmåltid. Vi bestilte luksus stjerneskud, jeg ved ikke hvor tillægsordet luksus kom fra, for det var ikke at finde på min tallerken. Det var en jævnt kedelig oplevelse uden smag. Så i min optik bør de skifte luksus ud med kedelig, så ville det være en fair beskrivelse.

2  Tak, carstenmadsen
Anmeldt 12. juli 2020

Restauranten var godt besøgt selvom det var en kedelig og meget regnfuld dag. Maden var fin - især fiskeplatten høstede mange rosende ord.
Personalet var imødekommende og friske i replikken uden det blev for meget.

Tak, Torben27
Anmeldt 6. juni 2020 fra mobile enheder

Fik 2 luksus stjerneskud, 1 almindeligt stjerneskud, 2 fiskeburgere og dagens ret stegt laks med kartofler.
En rigtig velsmagende oplevelse og her kommer vi gerne igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, HB327

Rejsende, der kiggede på Marina Fisk, kiggede også på

Vordingborg, Vordingborg Kommune
Vordingborg, Vordingborg Kommune

Har du været i Marina Fisk? Fortæl om dine oplevelser!