Lars X
Holte, Danmark

familie sammenkomst, unge og gamle, 10 voksne 12 børn

Anmeldelse af Johanneberg
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 15. jul. 2021
dejlige værelser, vidunderlige omgivlsere, super service og fantastisk mad. alt var supert og vejret var dansk sommervejr når det er bedst, det var booked og blev leveret mange tak :-)
Johanneberg er til mere end overnatning, fodboldbaner til ungerne, lille badestrand inden next door (25 meter), maden og service er ganske enkelt enestående.
Dato for ophold: juli 2021
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Main building
18.8 km fra Johanneberg
31.9 km fra Johanneberg
Vis flere hoteller i Vordingborg
Anmeldt d. 30. november 2019 fra mobile enheder

Forretningsmøde med middag og overnatning. Vi var et selskab på 16 personer. Allerede ved frokosten oplevede vi køkkenets høje kvalitet, en frokost sammensat af lidt lunt og lidt kold, i en perfekt balance. Aftenens middag bestod af 4 retter, som igen var sammensat med en god balance. Personalet gør alt for at man skal føle sig velkommen. Er du på udkig efter et sted der ikke er som alle andre, så er dette stedet. Hvis du søger ro, nærvær og dejlig mad.

Dato for ophold: november 2019
2  Tak, carstenmadsen
Anmeldt d. 9. april 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med kursus, gæstede jeg Johanneberg nær Vordingborg. Opholdet var meget positivt, både i forbindelse med mad og overnatning. Stedet reklamere med 'individuelle løsninger' og det har de levet op til. Selv om man ikke som veganer kan forvente at der er taget hensyn, så havde Johanneberg, lavet både lækker og god mad til mig som eneste tilstedeværende vegansk spisende. Det er pt noget man skal lede længe efter... rigtig god service.

Dato for ophold: april 2019
Tak, stinemariegaardl
Anmeldt d. 8. april 2019 fra mobile enheder

Boede 1 nat i forbindelse med job i Vordingborg . Ligger meget smukt. Værelser pæne og meget rene. Ejerne er virkelig søde og afslappede , man føler sig virkelig godt tilpas. Kan ikke spise aftensmad der, kun i forbindelse m kurser, men fik lov til at smage lidt rester og det var virkelig i top, meget lækkert.
Køb en salat med derud og nyd de smukke omgivelser , da det er det bedste overnatningssted tæt på Vordingborg .

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, 965lenei
Anmeldt d. 8. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg tilbragte ca 24 timer på Johanneberg, vejret var gråt og kedeligt.
Beliggenhed var skøn, lige ned til vandet.
Vi fik værelserne ved ankomst, hvilket var rart, normalt er der først indcheckning efter frokost.
Selve værelset var slidt, det var tydeligt, at kræfterne var lagt i at opdatere de øvrige faciliterer, som dejligt indbydende.
Personalet var søde og rare, men særligt Oskar (undskyld hvis det staves med c) vil jeg fremhæve.
Maden var overraskende god, både frokost og middag. Jeg kørte før morgenmaden, men den skulle efter sigende også have været i orden.
Jeg tænker at på en solrig sommerdag, havde man for alvor kunnet nyde den smukke beliggenhed.

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, Flinkefyr
Anmeldt d. 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Johanneberg blev valgt som overnatningssted i forbindelse med besøg på Restaurant Babette. Stillområde og hotel/kursuscenter ligger i første række med udsigt til Farøbroerne.
Værelserne er pæne, ditto badeværelse, skøn udsigt og rent - og en rigtig god seng.
Fin service og en meget lækker morgenbuffet. En skønt sted at overnatte.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Where-to-go-next-DK