Anmeldt d. 9. april 2019 fra mobile enheder

I forbindelse med kursus, gæstede jeg Johanneberg nær Vordingborg. Opholdet var meget positivt, både i forbindelse med mad og overnatning. Stedet reklamere med 'individuelle løsninger' og det har de levet op til. Selv om man ikke som veganer kan forvente at der er taget hensyn, så havde Johanneberg, lavet både lækker og god mad til mig som eneste tilstedeværende vegansk spisende. Det er pt noget man skal lede længe efter... rigtig god service.

Dato for ophold: april 2019
Tak, stinemariegaardl
Anmeldt d. 8. april 2019 fra mobile enheder

Boede 1 nat i forbindelse med job i Vordingborg . Ligger meget smukt. Værelser pæne og meget rene. Ejerne er virkelig søde og afslappede , man føler sig virkelig godt tilpas. Kan ikke spise aftensmad der, kun i forbindelse m kurser, men fik lov til at smage lidt rester og det var virkelig i top, meget lækkert.
Køb en salat med derud og nyd de smukke omgivelser , da det er det bedste overnatningssted tæt på Vordingborg .

Dato for ophold: april 2019
Tak, 965lenei
Anmeldt d. 8. marts 2019 fra mobile enheder

Jeg tilbragte ca 24 timer på Johanneberg, vejret var gråt og kedeligt.
Beliggenhed var skøn, lige ned til vandet.
Vi fik værelserne ved ankomst, hvilket var rart, normalt er der først indcheckning efter frokost.
Selve værelset var slidt, det var tydeligt, at kræfterne var lagt i at opdatere de øvrige faciliterer, som dejligt indbydende.
Personalet var søde og rare, men særligt Oskar (undskyld hvis det staves med c) vil jeg fremhæve.
Maden var overraskende god, både frokost og middag. Jeg kørte før morgenmaden, men den skulle efter sigende også have været i orden.
Jeg tænker at på en solrig sommerdag, havde man for alvor kunnet nyde den smukke beliggenhed.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, Flinkefyr
Anmeldt d. 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Johanneberg blev valgt som overnatningssted i forbindelse med besøg på Restaurant Babette. Stillområde og hotel/kursuscenter ligger i første række med udsigt til Farøbroerne.
Værelserne er pæne, ditto badeværelse, skøn udsigt og rent - og en rigtig god seng.
Fin service og en meget lækker morgenbuffet. En skønt sted at overnatte.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Where-to-go-next-DK
Anmeldt d. 30. august 2017

Stedets beliggenhed, omgivelserne, den fremragende mad og dertilhørende fremragende vine, god stemning og betjening, afslappet tilværelse i flotte værelser. Kort sagt, man glæder sig til næste besøg på stedet.

Dato for ophold: august 2017
Tak, mibille