Flinkefyr
København, Danmark

Madoplevelse i top

Anmeldelse af Johanneberg
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. mar. 2019fra mobile enheder
Jeg tilbragte ca 24 timer på Johanneberg, vejret var gråt og kedeligt.
Beliggenhed var skøn, lige ned til vandet.
Vi fik værelserne ved ankomst, hvilket var rart, normalt er der først indcheckning efter frokost.
Selve værelset var slidt, det var tydeligt, at kræfterne var lagt i at opdatere de øvrige faciliterer, som dejligt indbydende.
Personalet var søde og rare, men særligt Oskar (undskyld hvis det staves med c) vil jeg fremhæve.
Maden var overraskende god, både frokost og middag. Jeg kørte før morgenmaden, men den skulle efter sigende også have været i orden.
Jeg tænker at på en solrig sommerdag, havde man for alvor kunnet nyde den smukke beliggenhed.
Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Main building
15.2 km fra Johanneberg
18.8 km fra Johanneberg
Vis flere hoteller i Vordingborg
Anmeldt d. 30. oktober 2018 fra mobile enheder

Johanneberg blev valgt som overnatningssted i forbindelse med besøg på Restaurant Babette. Stillområde og hotel/kursuscenter ligger i første række med udsigt til Farøbroerne.
Værelserne er pæne, ditto badeværelse, skøn udsigt og rent - og en rigtig god seng.
Fin service og en meget lækker morgenbuffet. En skønt sted at overnatte.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Where-to-go-next-DK
Anmeldt d. 30. august 2017

Stedets beliggenhed, omgivelserne, den fremragende mad og dertilhørende fremragende vine, god stemning og betjening, afslappet tilværelse i flotte værelser. Kort sagt, man glæder sig til næste besøg på stedet.

Dato for ophold: august 2017
Tak, mibille
Anmeldt d. 21. juni 2017 fra mobile enheder

Et Fantastisk og romantisk sted at holde bryllup.
Hjertelig velkomst fra personalet.
Meget lækker mad og vine.
Fantastisk søde og friske personale der var der for gæsterne. Et sted der varmt kan anbefales. Alle gæster overnattede og stod op til lækker morgenmad.

Dato for ophold: juni 2017
Tak, 904janer
Anmeldt d. 1. november 2016 fra mobile enheder

Tilbragte 1 døgn på Johanneberg, og jeg må sige at jeg sjældent har oplevet et så skønt sted. Her er flot, stemningsfuldt, rent og utrolig pænt velholdt. God service og dejlig dag mad. Tilsammen skaber det perfekte forhold for gode oplevelser hvor fokus kan blive på indholdet og alt andet fungerer bare rundt omkring én.

Dato for ophold: oktober 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 493larse
Anmeldt d. 23. september 2016

Sammenkomst for en gruppe ung senior ( 60 år er ingen alder ) vennepar der har kendt hinanden i over 30 år. Vi er til smukke omgivelser, gode og rene værelser, super mad og vin og mulighed for lidt dans, medbragte selv Les Lanciers og god dansemusik. Johanneberg havde alt og i tilknytning en enestående service hele arrangementet igennem, vi havde 2 overnatninger. Til vores private udflugt og guidede tur var Johanneberg og deres team en kæmpe hjælp til booking af bådtur langs Møns klint, rundvisning på Klintens museum og super sandwich picnic med kølig vine. En stor tak for at skabe rammer til en dejlig dejlig weekend.

Dato for ophold: august 2016
  • Rejsetype: Rejste med venner