138 US$
Expedia.com138 US$
eDreams
Priceline139 US$
Anmeldt d. 15. august 2021

Så fint, burde være 4 stjerner. Super tilfreds, personale der er venligt, smilende og så ligger det bare så godt centralt i gå afstand til alt. Aars er en dejlig by kommer helt sikkert igen, kan varmt anbefales

Dato for ophold: august 2021
Tak, ReneS2613
Anmeldt d. 8. maj 2021 fra mobile enheder

Utrolig lækker menu med en lækker forret med dampede asparges og hollandaise sauce. Herefter fik vi torsk i crispy pango rasp med vesterhavssauce. Slutteligt en fortolkning af rødgrød og som
I kan se på billederne virkelig smukke og derudover utrolig velsmagende retter. Jeg vil til hver en tid anbefale jer at prøve deres nye menu

Dato for ophold: maj 2021
Tak, 894linej
Anmeldt d. 8. maj 2021 fra mobile enheder

Rigtig dejlig oplevelse. Venligt personale og rigtig god mad. Stille og rolige omgivelser. Der var dårligt vejr så vi sad inde. Der er også hyggelig gårdhave. Kan anbefales. Værelserne er almindelig.....

Dato for ophold: maj 2021
Tak, DorteT_13
Anmeldt d. 5. oktober 2020

Vi blev modtaget i receptionen af venligt og hjælpsomt personale. Dejligt hotel med pæne rene værelser. Beliggenhed perfekt hvis man ønsker at gå en tur i byen. Fik serveret dejligt dansk mad. Morgensmadsbuffet ok. Et hotel man gerne kommer tilbage til.

Dato for ophold: september 2020
Tak, kurtogimfrederiksen
Anmeldt d. 19. september 2020 fra mobile enheder

Vi blev mødt i receptionen, af venligt og hjælpsom personale, som anviste os vores værelse. Værelset er ok den ene sengs fjedre knirker. Og stolene vil jeg godt, er mere behagelige at sidde på. Aftensmaden var super dejlig, og hensyn til Corona var i top, alle gæster fik at vide hvad de skulle gøre, før maden, efterfølgende ved ny portion. Ikke alle forstå det første gang, fra idag kl 12.00 tilføjer vi så mundbind, når vi står op.

Dato for ophold: september 2020
Tak, johnnyL428