Lars B

St. Binderup Kro, dejligt sted med autencitet, god mad og venligt personale

Anmeldelse af St. Binderup Kro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger siden
Besøg nummer to på denne dejlige kro. Stedet levede helt op til vores store forventninger efter første besøg i oktober 2023.
Ro, hygge og venlig betjening. To dejlige aftensmåltider med veltillavet mad og god vin. Lækker morgenmad (sådan skal rundstykker altså bare smage!)
Det er specielt at være på et sted med en så lang historie som St. Binderup Kro. Alt virker autentisk, og der knytter sig en historie til mange af tingene.
Vi kommer helt sikkert igen!
Dato for ophold: maj 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Aars Hotel
    Bar/lounge
    21.9 km fra St. Binderup Kro
    Vis flere hoteller i Aars
    Anmeldt d. 3. december 2023

Rigtig hyggelig gammel kro god mad og fine værelser pænt og rent overalt.
    Flinke personale fra vi kom til vi kørte det var med et hej eller godmorgen med smil på så vi følte os velkomne.
    Et godt udgangspunkt til at se omegnen fra.
    Mvh. Niels Erik

Dato for ophold: november 2023
    Tak, Niels Erik M
    Anmeldt d. 24. august 2023

Fuldstændig autentisk kroophold. Gode, pæne og hyggelige værelser og øvrige lokaler.
    Vi blev taget godt imod ved ankomsten. Overnattede to nætter med aftensmad og morgenmad, som var lækker klassisk kromad. lækkert morgenbrød, som var helt friskbagt.
    God service fra kompetent personale. Dejlige omgivelser med Rebild
    bakker og Rold skov.
    Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: august 2023
    Tak, E8244USlarsb
    Anmeldt d. 1. august 2023 fra mobile enheder

Min hustru og jeg,vil gerne sige en stor tak for en super dejlig uge,hos jer på st.binderuo kro.
    Det var en super dejlig morgenmad,og en super dejlig aftensmad som vi fik.
    Jeg vil godt anbefale at.binderup kro,til andre som vil havde en god ferie,det er nogen super dejlig tjener som sever for os om aften,også en stor tak til hr.hans og hustru for en super god behandling af os.
    En stor tak for dennegang fra min hustru og jeg.
    P.s.på gensyn.
    Med venlig hilsen.
    Per Bruhn Nielsen.
    Og Marianne krantz.

Værelsestip: Nej.
    Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Per Bruhn N
    Anmeldt d. 31. maj 2023

Ingen kro eller hotel er værd at besøge, hvis servicen ikke er i orden - og tro mig, det er den på St. Binderup Kro. Kromutter tog sig af os fra starten, og selvom man havde flere selskaber i gang, og der var mange gæster lørdag aften, så var servicen i top.
    Vi havde bestilt deres 5 retters menu, som var rigtig god. Kokken havde styr på sine smage, og tilbehøret var tilpasset perfekt.
    Vi kan anbefale at bestille deres vinmenu dertil - den passer til og den er rigelig som i rigtig rigelig - og det er gode vine!
    Når vi ikke kommer op på 5 stjerner, så beror det på, at stedets charme også dækker over lidt små og mørke værelser - men det skal i sandhedens interesse nævnes, at vi fik lov til at skifte værelse, så vi havde udsigt til skoven.

Dato for ophold: maj 2023
    Tak, maxmo2017
    Anmeldt d. 13. februar 2023

Vi havde flere dages overnatning med morgenmad og aftensmad.
    Dejlige værelser, dog mangler badeværelset lidt “optimering”
    Føler sig taget godt i mod af personalet.
    Rigtig dejlig mad.
    God beliggenhed til ture i området, hvor vi fik gode oplevelser, både i byer og strande, stier, hvor der er muligheder for dejlige gåture.

Dato for ophold: februar 2023
    Tak, Annette D