maxmo2017
Vejle, Danmark

Fin service i charmerende rammer

Anmeldelse af St. Binderup Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 31. maj 2023
Ingen kro eller hotel er værd at besøge, hvis servicen ikke er i orden - og tro mig, det er den på St. Binderup Kro. Kromutter tog sig af os fra starten, og selvom man havde flere selskaber i gang, og der var mange gæster lørdag aften, så var servicen i top.
Vi havde bestilt deres 5 retters menu, som var rigtig god. Kokken havde styr på sine smage, og tilbehøret var tilpasset perfekt.
Vi kan anbefale at bestille deres vinmenu dertil - den passer til og den er rigelig som i rigtig rigelig - og det er gode vine!
Når vi ikke kommer op på 5 stjerner, så beror det på, at stedets charme også dækker over lidt små og mørke værelser - men det skal i sandhedens interesse nævnes, at vi fik lov til at skifte værelse, så vi havde udsigt til skoven.
Dato for ophold: maj 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Aars Hotel
    Gårdhave
    40.9 km fra St. Binderup Kro
    Vis flere hoteller i Aars
    Anmeldt d. 13. februar 2023

Vi havde flere dages overnatning med morgenmad og aftensmad.
    Dejlige værelser, dog mangler badeværelset lidt “optimering”
    Føler sig taget godt i mod af personalet.
    Rigtig dejlig mad.
    God beliggenhed til ture i området, hvor vi fik gode oplevelser, både i byer og strande, stier, hvor der er muligheder for dejlige gåture.

Dato for ophold: februar 2023
    Tak, Annette D
    Anmeldt d. 29. oktober 2022

Vi var to par der havde bestilt en overnatning i forbindelse med et bryllup i området. Vi kom på stedet og tjekkede ind, kørte efter omklædning og kom tilbage kl. 4.30 om natten. Kl. 10 kørte vi derfra uden at have fået morgenmad.
    Der varmen dobbeltseng og en udtræksseng. Værelset var meget lille, sengene elendige og badeværelset dårligt.
    Alt i alt et gammelt og nedslidt sted som slet ikke levede op til den pris vi skulle betale.

Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, Birgit A
    Anmeldt d. 21. september 2022

Vi har besøgt jeres dejlige kro i 2 nætter her i september. Dejligt værelse, rent og pænt, kunne nyde solen lige uden for døren, da der både var bord og 2 stole. Maden var virkelig lækkert og flot anrettet, - en fryd for øjet - et flinkt og smilende personale, og de var hurtige i vendingen. Morgenmaden var også god, man kunne næsten få alt hvad hjertet kunne begære. Vi anbefaler gerne St. Binderup kro. Karna og Svend Aage

Dato for ophold: oktober 2021
    Tak, Herdis69
    Anmeldt d. 16. september 2022

Det var en fornøjelse at bo to dage hos jer. Dejlig mad, skønne værelser og dejlige omgivelser.

Personalet er søde og venlige og vi havde en god dialog.

Der er den dejligste natur / Skov, som man kan gå en tur i.

Dato for ophold: september 2022
    Tak, villyelmerm
    Anmeldt d. 27. august 2022 fra mobile enheder

Historisk kro lige efter bogen. Hyggelige spisestuer holdt i gammel stil.
    Personalet er super og meget hjælpsomme. Maden smager rigtig godt og serveres i store portioner.
    Værelserne er store og indeholder det meste man har brug for når man er på farten.
    St. Binderup Kro ligger midt i Himmerland og er super udgangspunkt for turné her og i Thy.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, janelundbeck