Annette D
Kolding, Danmark

Hyggelig kro med god atmosfære

Anmeldelse af St. Binderup Kro
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. feb. 2023
Vi havde flere dages overnatning med morgenmad og aftensmad.
Dejlige værelser, dog mangler badeværelset lidt “optimering”
Føler sig taget godt i mod af personalet.
Rigtig dejlig mad.
God beliggenhed til ture i området, hvor vi fik gode oplevelser, både i byer og strande, stier, hvor der er muligheder for dejlige gåture.
Dato for ophold: februar 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Aars Hotel
599 kr.
    17.2 km fra St. Binderup Kro
    Vis flere hoteller i Aars
    Anmeldt d. 29. oktober 2022

Vi var to par der havde bestilt en overnatning i forbindelse med et bryllup i området. Vi kom på stedet og tjekkede ind, kørte efter omklædning og kom tilbage kl. 4.30 om natten. Kl. 10 kørte vi derfra uden at have fået morgenmad.
    Der varmen dobbeltseng og en udtræksseng. Værelset var meget lille, sengene elendige og badeværelset dårligt.
    Alt i alt et gammelt og nedslidt sted som slet ikke levede op til den pris vi skulle betale.

Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, Birgit A
    Anmeldt d. 21. september 2022

Vi har besøgt jeres dejlige kro i 2 nætter her i september. Dejligt værelse, rent og pænt, kunne nyde solen lige uden for døren, da der både var bord og 2 stole. Maden var virkelig lækkert og flot anrettet, - en fryd for øjet - et flinkt og smilende personale, og de var hurtige i vendingen. Morgenmaden var også god, man kunne næsten få alt hvad hjertet kunne begære. Vi anbefaler gerne St. Binderup kro. Karna og Svend Aage

Dato for ophold: oktober 2021
    Tak, Herdis69
    Anmeldt d. 16. september 2022

Det var en fornøjelse at bo to dage hos jer. Dejlig mad, skønne værelser og dejlige omgivelser.

Personalet er søde og venlige og vi havde en god dialog.

Der er den dejligste natur / Skov, som man kan gå en tur i.

Dato for ophold: september 2022
    Tak, villyelmerm
    Anmeldt d. 27. august 2022 fra mobile enheder

Historisk kro lige efter bogen. Hyggelige spisestuer holdt i gammel stil.
    Personalet er super og meget hjælpsomme. Maden smager rigtig godt og serveres i store portioner.
    Værelserne er store og indeholder det meste man har brug for når man er på farten.
    St. Binderup Kro ligger midt i Himmerland og er super udgangspunkt for turné her og i Thy.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, janelundbeck
    Anmeldt d. 18. august 2022 fra mobile enheder

Min hustru og jeg,vil sige førs og femst en stor tak, for en super dejlig ferie, oppe hos jer.
    Vi vil gerne sige tusind tak for en super dejlig ferie.
    Og vi har været meget glad for at kunne komme igen,og det var en super dejlig værelse som vi boet i,og vi vil også lige en stor tak for en super dejlig behagelig som vi fik af jer.
    Min hustru og jeg vil gerne sige tak for alt den super dejlig mad,det er både morgenmad og aftensmad,jeg kan godt anbefale jer,til alle andre som skal på ferie,st.binderup kro er et godt sted at holde sin ferie,man får altid en super god behandling og en super dejlig behagelig.
    Min hustru og jeg, har været oppe på at.binderup kro,for 3 gang,og vi har altid været glad for at komme der på kroen.
    Min hustru og jeg, vil gerne sige en stor tak for en super dejlig ferie,og vi ses til næste år.
    Jeg kan varmt anbefales jer til andre.

Med venlig hilsen.
    Fra min hustru og jeg.