Villy Elmer M

Super hyggeligt og dejlig mad

Anmeldelse af St. Binderup Kro
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. sep. 2022
Det var en fornøjelse at bo to dage hos jer. Dejlig mad, skønne værelser og dejlige omgivelser.

Personalet er søde og venlige og vi havde en god dialog.

Der er den dejligste natur / Skov, som man kan gå en tur i.
Dato for ophold: september 2022
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Aars Hotel
750 kr.
    22.3 km fra St. Binderup Kro
    Vis flere hoteller i Aars
    Anmeldt d. 27. august 2022 fra mobile enheder

Historisk kro lige efter bogen. Hyggelige spisestuer holdt i gammel stil.
    Personalet er super og meget hjælpsomme. Maden smager rigtig godt og serveres i store portioner.
    Værelserne er store og indeholder det meste man har brug for når man er på farten.
    St. Binderup Kro ligger midt i Himmerland og er super udgangspunkt for turné her og i Thy.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, janelundbeck
    Anmeldt d. 18. august 2022 fra mobile enheder

Min hustru og jeg,vil sige førs og femst en stor tak, for en super dejlig ferie, oppe hos jer.
    Vi vil gerne sige tusind tak for en super dejlig ferie.
    Og vi har været meget glad for at kunne komme igen,og det var en super dejlig værelse som vi boet i,og vi vil også lige en stor tak for en super dejlig behagelig som vi fik af jer.
    Min hustru og jeg vil gerne sige tak for alt den super dejlig mad,det er både morgenmad og aftensmad,jeg kan godt anbefale jer,til alle andre som skal på ferie,st.binderup kro er et godt sted at holde sin ferie,man får altid en super god behandling og en super dejlig behagelig.
    Min hustru og jeg, har været oppe på at.binderup kro,for 3 gang,og vi har altid været glad for at komme der på kroen.
    Min hustru og jeg, vil gerne sige en stor tak for en super dejlig ferie,og vi ses til næste år.
    Jeg kan varmt anbefales jer til andre.

Med venlig hilsen.
    Fra min hustru og jeg.

Dato for ophold: august 2022
    Tak, Per Bruhn N
    Anmeldt d. 7. juli 2022

Dejligt ophold fantastisk mad god betjening fair pris pæne værelser meget hyggeligt med stråtag som mit banedomshjem pæne udenoms arealer med sidepladser spare udenfor som askebærer dejligt når man ryger

Dato for ophold: juni 2022
    Tak, poulh804
    Anmeldt d. 24. april 2022

Tag roligt på besøg på st. Binderup kro. Meget flinke mennesker, Og super god forplejning. Alt er hjemmelavet og i topkvalitet.
    Vær forberedt på, at der ikke lige er noget som helst i nærheden. Det opvejes dog af dem der så er der.

Værelsestip: Be`Om et af de renoverede værelser. Et par af de gamle, bl.a. nr. 8 er lille og meget mørkt.
    Dato for ophold: april 2022
    Tak, JoernMIDK
    Anmeldt d. 22. april 2022

Vi havde et Smart Box ophold, og valgte - heldigvis - St. Binderup kro.
    Værelset var stort med minibar og parkering lige udenfor. Vort ophold inkluderede en middag, vi fik den store påskebuffet. Den var rigtig god, det var morgenbuffet også . Deres vine er gode til fornuftige priser, og fra det øjeblik vi trådte ind ad døren følte vi os velkomne. Aldrig før har vi, så vidt vin husker. fået så meget for pengene

Dato for ophold: april 2022
    Tak, evanhX8480RM