Fantastisk oplevelse

Har lige haft 2 overnatninger på Broholmslot i forbindelse med et gourmetophold. Alt levede op til... læs mere

fra mobile enheder
Slots og gourmet ophold

Herregårds stemning medværelser og stuer tilgængelige for de logerende med originalt inventar og... læs mere

672kw
Herning, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 11. september 2019

Seks overnatninger på Broholm Slot
Mad: Frokost og aftensmad er lavet af fire dygtige kokke, og er altid velsmagende, flot arrangeret, og så er det mere end ofte at man bliver mæt. Morgenmad: Helt almindelig standard morgenmad.

Værelser: Alt afhængig af hvilket værelse man får/mindre lejlighed man får - så er kvaliteten den, at det naturligvis er i "gamle" omgivelser, i lidt nedslidte omgivelser, men ganske hyggelige og smukke. Personligt var dynerne fantastiske synes jeg. Bad og brus er moderne og fungerer, og der er virkeligt sprøjt i de brusere.

Omgivelserne på slottet: Det er jo et slot og derfor er der i dette tilfælde mange stuer med mange gamle ting, indretninger, billeder osv. Det kan have sin charme, og helt konkret er der nogle meget gode sofaer at hygge sig i.

Udendørs kan man godt se tidens tand på slottet, men alt fungerer selvom det er aldrende.

Tjernene og personalet: Super skarpe, flinke og vidende!

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, knudkp
Anmeldt d. 22. august 2019 fra mobile enheder

Det gamle slot er selvfølgelig en smuk og stemningsfuld ramme - og værelset godt. Dejlig vellavet 4 retters middag hvor de enkelte råvarer fik lov at vise sig fra sin bedste side. dejlige velmatchede vine, særdeles hyggelig og kompetent betjening. Virkelig en fornøjelse.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, randis503
Anmeldt d. 13. august 2019

Fantastisk ophold i unikke omgivelser! Vi havde 2 værelser med fælles bad og toilet. Værelserne var specielle og tidstypiske og vores 2 børn synes at det var super spændende. Stor ros til tjenerne i restauranten til at være opmærksomme på vores børn og fortælle historier om slotsspøgelset etc. Dejlig mad i restauranten.

Eneste negative var prisen for morgenmad, 140 kr for en standard buffet. Samme pris også for vores børn som jo spiser et halvt rundstykke og marmelade.

Tak, 932emmap
Anmeldt d. 23. juli 2019

Top-restaurant i rolige historiske omgivelser. Der hersker en velkommende stemning i restauranten, de klassiske omgivelser giver stedet en særlig atmosfære, og kaffen kan nydes ved slottet mod voldgraven omgivet af de dejligste blomster.

Tak, 478mikkelw
Anmeldt d. 16. juli 2019 fra mobile enheder

Så helt igennem et fantastisk ophold med dejlig mad og morgenmad. Engageret personale som kunne fortælle meget om slottets historie. Fantastisk at man kunne sidde i slottets stuer og få kaffe

Tak, V1989SSkarins