“Fremragende græsk køkken serveret til fantastisk udsigt”
Anmeldelse af Metaxy Mas

Metaxy Mas
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Særlige lejligheder, Romantisk, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer

Det er indlysende, at bordbestilling skal ske i god tid. Særdeles godt græsk køkken tryller med gode råvarer til et fantastisk måltid. Udsigten fra bjerget og ned over Kamari er fantastisk. God og effektiv betjening. Det er en totaloplevelse af de allerbedste at spise i ude i under den græske nattehimmel. Vinkort med nogle lækre vine til absolut rimelige priser. Ofte meget store portioner, som kan deles. Kan kun anbefales, hvis man ønsker en perfekt aften!

Dato for besøg: september 2020
Tak, Tormad2

Anmeldt 25. september 2019

Efter mange års ferier på Santorini fik jeg endelig besøgt Metaxy Mas, som jeg ellers har fået anbefalet længe. Og det var det hele værd!! Restauranten ligger i Exo Gonia med en fabelagtig udsigt over Kamari og havet (og måneskinnet efter mørket var faldet på). Maden var fantastisk god og til virkelig rimelige priser - og servicen var i top. Var virkelig imponeret over, hvor effektive tjenerne var, og at de havde fuldstændig styr på alt i en temmelig hektisk restaurant, hvor der var meget udskiftning ved bordene, og mange der stod i kø for at få bord. (HUSK at reservere flere dage i forvejen). Selve restaurantens indretning er rimelig basic og spartansk, men meget charmerende, og som sagt det er top kvalitet på tallerkenerne. Prøv deres østershatte med hvidløg, deres grønne asparges med ost/estragon og deres lammeskank.

Dato for besøg: september 2019
Tak, MsHaslund
Anmeldt 28. juli 2019

Book et bord i god tid - stedet ligger midt mellem Kamari og Pirgos lidt oppe ad snoede veje og bag en kirke. Halvt ude på en afsats er der et udeserveringsområde hvor
“ alle “ gerne vil sidde - udsigten er fantastisk. Maden er Græsk og god og kommer i store portioner — stemningen, udsigten og maden samt det meget venlige personale gav os en super oplevelse - vi kom der 2 gange på 8 dage.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Glaedelig
Anmeldt 14. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde fundet stedet på Google og gik efter det. Det var ikke helt gået op for os hvor populært stedet var men vi var heldige at få bord.
Virkelig dejlig mad og rigtig fin service. Afgjort et sted som kan anbefales og så er udsigten eminent.
Eneste ulempe var at der sad en ret klam mand ved siden af som røg cigar flere gange under vores måltid og det ødelægger en god smagsoplevelse.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Heidi J
Anmeldt 5. juli 2018 fra mobile enheder

Bestilte bord 6/4-18 og bad om et bord til 3 og fik bekræftelse på at de ville finde et godt bord.
Vi ankom i dag 5/7-18 og får tildelt det mest elendige bord uden udsigt eller noget som helst.
Vi bestiller forret og hovedret. Min forret grillet halloumi er lækker mens mine niecers kartofler med parmesan er en trist omgang og vi bestiller noget de kan dyppe i. Vi får hovedretterne serveret oveni forretterne så min ene niece må spise sin forret færdig mens hovedretten står ved siden af. Vi bestiller noget mere at drikke, men det bliver åbenbart glemt af servitricen. Da vi bestiller regningen ved samme servitrice “glemmer” hun også denne.
Det eneste lyspunkt ved denne aften, som jeg udfra anmeldelser og anbefalinger havde set enormt frem til, er den unge mandlige tjener som hentede de glemte drikkevarer og hentede den glemte regning.
Så jeg må sige at denne aften var en kæmpe skuffelse...

Dato for besøg: juli 2018
Tak, 343tinam

Rejsende, der kiggede på Metaxy Mas, kiggede også på

Har du været i Metaxy Mas? Fortæl om dine oplevelser!