“Skøn madoplevelse”
Anmeldelse af Gæstgiveri Bregninge

Gæstgiveri Bregninge
Beskrivelse: Gæstgiveri Bregninge ligger i den aktive landsby Bregninge 9 km. fra Ærøskøbing. Vi har det perfekte udgangspunkt for cykelture på cykelruten eller vandring ad den smukke øhavssti. Man kan også slappe af og nyde livet i vores store frodige have. Vi har 7 hyggelige værelser og et stort fælles opholdsrum for vores gæster. I restauranten serverer vi mad og drikke af høj kvalitet, baseret på lokale råvarer, gerne økologiske. Frugt og grønt kommer overvejende fra egen have eller fra lokale producenter. Vi serverer øl fra det lokale bryggeri i byen Rise og køber kød hos slagteren i Dunkær. Gå på opdagelse i vores butik, hvor vi sælger søde sager, hjemmelavede delikatesser og smukt håndværk. Gæstgiveriet er er aktivt sted med kulturelle arrangementer – her er højt til loftet og god plads til både børn og voksne. Stedet danner også ramme for fester og kurser.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

På en dejlig solskinsaften fik vi den lækreste tre rets menu, med lokale varer, serveret i haven.
God personlig betjening.

Tak, Juulemanden

Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Flot og roligt sted med en virkelig afslappende stemning. Især godt hvis vejret er til at sidde ude i den smukke have. Rigtig lækker 3 retters menu.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, ChristianBak
Anmeldt 27. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig og veltilberedt mad. Hyggelig have samt sødt og venligt personale. Børneret kunne laves på bestilling. Husk at bestille bord:-)

Dato for besøg: juni 2021
Tak, josefineba
Anmeldt 26. juli 2020

Min kæreste og jeg besøgte dette lille sted på vores Ærø tur i 2020. Det var en rigtig dejlig oplevelse. Mens kæresten nød en lækker ‘gammel dansk krebinet ret’, fik jeg en af de bedste vegetariske retter, jeg længe har smagt. Tjeneren var også utrolig gæstfri og sjov. Vi kan varmt anbefale stedet og kom gerne igen. Husk at bestille bord...

Tak, CamillaT499
Anmeldt 12. juli 2020 fra mobile enheder

Stor fornøjelse. Hanne og Steen er super værter. Og de er der morgen, middag og aften! Gode værelser med senge til den lidt for bløde side. Dejlig morgenmad. Middag med gæster udefra fungerede upåklageligt. Og så må jeg igen fremhæve værtskabet, der er uformelt og hjerteligt. Tak for det!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, bobbyogpim

Rejsende, der kiggede på Gæstgiveri Bregninge, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Gæstgiveri Bregninge? Fortæl om dine oplevelser!