Hotels.com
Kjersti V

Skønt lille hotel

Anmeldelse af På Torvet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 1 uge sidenfra mobile enheder
Vi havde et skønt ophold på dette lille dejlige hotel. Hyggeligt værelse, en personlig modtagelse af personalet og generelt imødekommende og servicemindet personale alle steder. Og ikke mindst en super lækker morgenmad med lidt af det hele. Alt er godt😊
Dato for ophold: maj 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 1 uge siden
Mange tak for jeres besøg, og dejligt I synes om vores lille hotel :)
Tak for den fine anmeldelse
  • Hotels.com
Ved stranden
Beautiful Naturparkens B&B
    5.2 km fra På Torvet
    Vis flere hoteller i Ærøskøbing

Vi har haft den skønneste weekend på Hotellet på tovet. Smukke værelser, hyggelig gårdhave og den sødeste og servicemindede betjening - morgenmaden er i særklasse, alt friskt og hjemmelavet - tusind tak Gunnar, for en fantastisk oplevelse, jeres hotel mere en levede op til alle forventninger 😊 så vi siger PÅ GENSYN. Chang og Heidi

Værelsestip: Populært hotel - book i god tid
    Dato for ophold: maj 2024
    Tak, Heidi L
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Mange tak for besøget, og for at tage tid til en TripAdvisor anmeldelse. Dejligt I have et godt ophold, og vi glæder os til at se jer igen
    Mvh Gunnar

Vi er to vennepar på vandretur på Øhavsstien. Vi havde det skønneste ophold på Hotel på Torvet med den absolut smukke indretning, skøn mad og den bedste og mest servicemindede betjening. Vi giver den bedste anbefaling af hotellet og caféen og kommer igen!

Dato for ophold: april 2024
    Tak, Lise H
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Mange tak for besøget, og for den fine anmeldelse. Dejligt I havde en god oplevelse, og er meget velkommen en anden gang :)

Anmeldt d. 14. juni 2023

Fantastisk modtagelse og ophold på hotel På Torvet i Æreskøbing.
    Værelset var flot indrettet og alt fungerede.
    Hotellet er nænsomt restaureret og servicen helt i top.
    Vi kommer gerne tilbage
    Lise-Lotte og Niels

Dato for ophold: juni 2023
    Tak, 214lotte
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2023

Kære Lise-Lotte og Niels.
    Mange tak for jeres besøg og fine anmeldelse.

Anmeldt d. 20. maj 2023

Man bor i hjertet af Æreskø ingen og mærker byen puls lige foran hotellet. Morgenmaden er perfekt hjemmelavet. Værelserne er meget rimelige til prisen. Hvis du vil bo godt så reserver et værelse her.

Dato for ophold: maj 2023
    Tak, Joachim B
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2023

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse. Dejligt at høre I har haft en god oplevelse.

Anmeldt d. 27. april 2023

Vi har spist på caféen 2 dage og begge dage var det lækker mad og super betjening. Vi har spist Pariserbøf og Stjerneskud. Begge var flot anrettet, og vi glemte helt at tage foros. Vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: april 2023
    Tak, Helle144
    Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2023

Mange tal for besøget og den fine anmeldelse :)