Hotels.com
Lise H

Skønt ophold i smukt indrettet hotel

Anmeldelse af På Torvet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger sidenfra mobile enheder
Vi er to vennepar på vandretur på Øhavsstien. Vi havde det skønneste ophold på Hotel på Torvet med den absolut smukke indretning, skøn mad og den bedste og mest servicemindede betjening. Vi giver den bedste anbefaling af hotellet og caféen og kommer igen!
Dato for ophold: april 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 3 uger siden
Mange tak for besøget, og for den fine anmeldelse. Dejligt I havde en god oplevelse, og er meget velkommen en anden gang :)
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • ZenHotels.com
  • Vio.com
  • Booking.com
  • Hotels.com
Bar/lounge
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
eDreams
    6.9 km fra På Torvet
    Ved stranden
    Vis flere hoteller i Ærøskøbing
    Anmeldt d. 14. juni 2023

Fantastisk modtagelse og ophold på hotel På Torvet i Æreskøbing.
    Værelset var flot indrettet og alt fungerede.
    Hotellet er nænsomt restaureret og servicen helt i top.
    Vi kommer gerne tilbage
    Lise-Lotte og Niels

Dato for ophold: juni 2023
    Tak, 214lotte
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. august 2023

Kære Lise-Lotte og Niels.
    Mange tak for jeres besøg og fine anmeldelse.

Anmeldt d. 20. maj 2023

Man bor i hjertet af Æreskø ingen og mærker byen puls lige foran hotellet. Morgenmaden er perfekt hjemmelavet. Værelserne er meget rimelige til prisen. Hvis du vil bo godt så reserver et værelse her.

Dato for ophold: maj 2023
    Tak, Joachim B
    Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2023

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse. Dejligt at høre I har haft en god oplevelse.

Anmeldt d. 27. april 2023

Vi har spist på caféen 2 dage og begge dage var det lækker mad og super betjening. Vi har spist Pariserbøf og Stjerneskud. Begge var flot anrettet, og vi glemte helt at tage foros. Vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: april 2023
    Tak, Helle144
    Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2023

Mange tal for besøget og den fine anmeldelse :)

Anmeldt d. 1. august 2022 fra mobile enheder

Vi overnattede én nat og fik et stort og fint dobbeltværelse i stueetagen med en dejlig gårdhave og et indgangsrum med dejlige stole og meget hyggelig og varm indretning. Der var kælet for detaljerne, og det var lækkert og rent. Sengen - madrassen var fantastisk at sove i, passede lige til os.
    Personalet var meget imødekommende og servicemindede, så vi følte os hjemme og godt modtaget ved første kontakt.
    Morgenmaden var enkel og lækker med sprøde nybagte / hjemmebagte boller. Lokalerne i caféen var lige hyggelige og gennemtænkte som værelserne.
    Som te- drikker var det fantastisk at få min egen kande varm vand og 4 slags god kvaltitste at vælge imellem.
    Absolut en perle midt i hjertet af Æringskøbing.
    Bygning er gammel og smukt renoveret
    og det eneste, so vi tænkte over kunne være et minus for nogen var, at det var lydhørdt, dog at dette ikke forstyrrede os, da der hurtigt blev stille ved sengetid.

Værelsestip: Bestil i god tid, både værelse og ud at spise.
    Dato for ophold: juli 2022
    Tak, Marianna Vang S
    Anmeldt d. 11. maj 2022

Super hyggeligt sted og meget centralt. Blev taget super godt imod og vist til et meget dejligt værelse med lille balkon. Lækker morgenmad og igen var oplevelsen af at føle sig velkommen stor. Fik gode anbefalinger til steder at besøge på øen
    Vil helt klar anbefale dette dette sted og vender gerne tilbage
    Hvis noget skulle ændres skulle det være afskærmning ved døren på værelse, så man ikke stor op med solen, men en meget lille detalje i et tilfredsstillende ophold

Dato for ophold: maj 2022
    Tak, janoglenel