Anmeldt d. 1. august 2022 fra mobile enheder

Vi overnattede én nat og fik et stort og fint dobbeltværelse i stueetagen med en dejlig gårdhave og et indgangsrum med dejlige stole og meget hyggelig og varm indretning. Der var kælet for detaljerne, og det var lækkert og rent. Sengen - madrassen var fantastisk at sove i, passede lige til os.
Personalet var meget imødekommende og servicemindede, så vi følte os hjemme og godt modtaget ved første kontakt.
Morgenmaden var enkel og lækker med sprøde nybagte / hjemmebagte boller. Lokalerne i caféen var lige hyggelige og gennemtænkte som værelserne.
Som te- drikker var det fantastisk at få min egen kande varm vand og 4 slags god kvaltitste at vælge imellem.
Absolut en perle midt i hjertet af Æringskøbing.
Bygning er gammel og smukt renoveret
og det eneste, so vi tænkte over kunne være et minus for nogen var, at det var lydhørdt, dog at dette ikke forstyrrede os, da der hurtigt blev stille ved sengetid.

Værelsestip: Bestil i god tid, både værelse og ud at spise.
Dato for ophold: juli 2022
Tak, Marianna Vang S
Anmeldt d. 11. maj 2022

Super hyggeligt sted og meget centralt. Blev taget super godt imod og vist til et meget dejligt værelse med lille balkon. Lækker morgenmad og igen var oplevelsen af at føle sig velkommen stor. Fik gode anbefalinger til steder at besøge på øen
Vil helt klar anbefale dette dette sted og vender gerne tilbage
Hvis noget skulle ændres skulle det være afskærmning ved døren på værelse, så man ikke stor op med solen, men en meget lille detalje i et tilfredsstillende ophold

Dato for ophold: maj 2022
Tak, janoglenel
Anmeldt d. 19. april 2022

Vi havde værelse på 1 sal. Helt ny-renoveret og hyggeligt.
Morgenmaden var super god.

Rigtigt meget var lukket i starten af april, så det skal man være klar over. Udvalget af restauranter derfor begrænset udenfor sæsonen.

Dato for ophold: april 2022
Tak, 349nielsg
Anmeldt d. 13. november 2021 fra mobile enheder

Skønt sted. Men alt for meget støj fra kirkeklokkerne, der slår hver time hele natten !!!!
Men der er kræset for detaljer. Alt meget hyggeligt, rent og god plads.
Dejligt, at det ikke er stort.
Fin café. Dejlig modtagelse.
Dejligt centralt.

Værelsestip: Det ville bedre folks nattesøvn, hvis kirkeklokkerne ikke ringede hver time om natten. Fik ikke sovet meget.
Dato for ophold: november 2021
Tak, anne r
Anmeldt d. 7. november 2021 fra mobile enheder

Virkeligt dejligt hotel med fine lejligheder . Rene , hyggelige og imødekommende personale , både da vi lavede vores bestilling og da vi ankom. Meget central beliggenhed , alle forventninger blev indfriet og mere til, vi kan kun anbefale og kommer gerne igen.

Dato for ophold: november 2021
Tak, annettesg