Marianna S

En perle i midten af hjertet i Æringskøbing ❤️

Anmeldelse af På Torvet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 1. aug. 2022fra mobile enheder
Vi overnattede én nat og fik et stort og fint dobbeltværelse i stueetagen med en dejlig gårdhave og et indgangsrum med dejlige stole og meget hyggelig og varm indretning. Der var kælet for detaljerne, og det var lækkert og rent. Sengen - madrassen var fantastisk at sove i, passede lige til os.
Personalet var meget imødekommende og servicemindede, så vi følte os hjemme og godt modtaget ved første kontakt.
Morgenmaden var enkel og lækker med sprøde nybagte / hjemmebagte boller. Lokalerne i caféen var lige hyggelige og gennemtænkte som værelserne.
Som te- drikker var det fantastisk at få min egen kande varm vand og 4 slags god kvaltitste at vælge imellem.
Absolut en perle midt i hjertet af Æringskøbing.
Bygning er gammel og smukt renoveret
og det eneste, so vi tænkte over kunne være et minus for nogen var, at det var lydhørdt, dog at dette ikke forstyrrede os, da der hurtigt blev stille ved sengetid.
Dato for ophold: juli 2022
Værelsestip: Bestil i god tid, både værelse og ud at spise.
Problemer med denne anmeldelse?
  • Hotels.com
Få bonusser med One Key
  • Hotels.com
  • Booking.com
Bar/lounge
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
    0.0 km fra På Torvet
      View from our deck.
        3.0 km fra På Torvet
        Vis flere hoteller i Ærøskøbing
        Anmeldt d. 11. maj 2022

Super hyggeligt sted og meget centralt. Blev taget super godt imod og vist til et meget dejligt værelse med lille balkon. Lækker morgenmad og igen var oplevelsen af at føle sig velkommen stor. Fik gode anbefalinger til steder at besøge på øen
        Vil helt klar anbefale dette dette sted og vender gerne tilbage
        Hvis noget skulle ændres skulle det være afskærmning ved døren på værelse, så man ikke stor op med solen, men en meget lille detalje i et tilfredsstillende ophold

Dato for ophold: maj 2022
        Tak, janoglenel
        Anmeldt d. 19. april 2022

Vi havde værelse på 1 sal. Helt ny-renoveret og hyggeligt.
        Morgenmaden var super god.

Rigtigt meget var lukket i starten af april, så det skal man være klar over. Udvalget af restauranter derfor begrænset udenfor sæsonen.

Dato for ophold: april 2022
        Tak, 349nielsg
        Anmeldt d. 13. november 2021 fra mobile enheder

Skønt sted. Men alt for meget støj fra kirkeklokkerne, der slår hver time hele natten !!!!
        Men der er kræset for detaljer. Alt meget hyggeligt, rent og god plads.
        Dejligt, at det ikke er stort.
        Fin café. Dejlig modtagelse.
        Dejligt centralt.

Værelsestip: Det ville bedre folks nattesøvn, hvis kirkeklokkerne ikke ringede hver time om natten. Fik ikke sovet meget.
        Dato for ophold: november 2021
        Tak, anne r
        Anmeldt d. 7. november 2021 fra mobile enheder

Virkeligt dejligt hotel med fine lejligheder . Rene , hyggelige og imødekommende personale , både da vi lavede vores bestilling og da vi ankom. Meget central beliggenhed , alle forventninger blev indfriet og mere til, vi kan kun anbefale og kommer gerne igen.

Dato for ophold: november 2021
        Tak, annettesg
        Anmeldt d. 27. september 2021 fra mobile enheder

Så skønt og lækkert lille hotel. Kunne ikke ligge mere centralt og er simpelthen så hyggeligt.
        Meget venlig betjening både på hotel og cafe.
        Fantastisk morgenmad.
        Ærøskøbing er så hyggelig med brostensbelagte gader og fine gamle huse.
        Kan varmt anbefales🌸

Værelsestip: Spiste den skønneste middag på Hotel Ærøhus hvis restaurant var super romantisk.
        Dato for ophold: september 2021
        Tak, Lisbeth H
        Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. september 2021

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :)