FindHotel
Agoda.com
Etrip
Hotels.com
Anmeldt d. 11. maj 2022

Super hyggeligt sted og meget centralt. Blev taget super godt imod og vist til et meget dejligt værelse med lille balkon. Lækker morgenmad og igen var oplevelsen af at føle sig velkommen stor. Fik gode anbefalinger til steder at besøge på øen
Vil helt klar anbefale dette dette sted og vender gerne tilbage
Hvis noget skulle ændres skulle det være afskærmning ved døren på værelse, så man ikke stor op med solen, men en meget lille detalje i et tilfredsstillende ophold

Dato for ophold: maj 2022
Tak, janoglenel
Anmeldt d. 19. april 2022

Vi havde værelse på 1 sal. Helt ny-renoveret og hyggeligt.
Morgenmaden var super god.

Rigtigt meget var lukket i starten af april, så det skal man være klar over. Udvalget af restauranter derfor begrænset udenfor sæsonen.

Dato for ophold: april 2022
Tak, 349nielsg
Anmeldt d. 13. november 2021 fra mobile enheder

Skønt sted. Men alt for meget støj fra kirkeklokkerne, der slår hver time hele natten !!!!
Men der er kræset for detaljer. Alt meget hyggeligt, rent og god plads.
Dejligt, at det ikke er stort.
Fin café. Dejlig modtagelse.
Dejligt centralt.

Værelsestip: Det ville bedre folks nattesøvn, hvis kirkeklokkerne ikke ringede hver time om natten. Fik ikke sovet meget.
Dato for ophold: november 2021
Tak, anne r
Anmeldt d. 7. november 2021 fra mobile enheder

Virkeligt dejligt hotel med fine lejligheder . Rene , hyggelige og imødekommende personale , både da vi lavede vores bestilling og da vi ankom. Meget central beliggenhed , alle forventninger blev indfriet og mere til, vi kan kun anbefale og kommer gerne igen.

Dato for ophold: november 2021
Tak, annettesg
Anmeldt d. 27. september 2021 fra mobile enheder

Så skønt og lækkert lille hotel. Kunne ikke ligge mere centralt og er simpelthen så hyggeligt.
Meget venlig betjening både på hotel og cafe.
Fantastisk morgenmad.
Ærøskøbing er så hyggelig med brostensbelagte gader og fine gamle huse.
Kan varmt anbefales

Værelsestip: Spiste den skønneste middag på Hotel Ærøhus hvis restaurant var super romantisk.
Dato for ophold: september 2021
Tak, Lisbeth H
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. september 2021

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :)