Anmeldt d. 17. august 2021

Vi havde 4 dejlige dage på Hotel" På Torvet". Vi blev modtaget af en rigtig flink og serviceminded vært. Fik anvist det dejligste værelse, rent, hyggeligt indrettet, fint badeværelse. Der var mulighed for at lave The eller kaffe på værelset. Sengene var dejlige at ligge i, ja, alt bare så fint og flot. Hyggeligt gårdhavemiljø, hvor man kunne sidde og hygge sig, morgenmaden rigtig dejlig, en sød og venlig betjening. Beliggenheden kan heller ikke være bedre, lige midt i centrum af dejlige Ærøskøbing
Vælger man dette hotel er man sikker på at få det perfekte ophold. Overalt er der kælet for detaljerne, hyggeligt og flot samt en super service.

Tak, lunte11
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :o)

Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med søde mennesker, super service og et fint værelse i Ærøskøbing.
Vi kommer helt sikkert igen.
Vi kom også af med bagagen resten af dagen ved check ud.
Alt i alt en meget positiv oplevelse.

Tak, 388runev
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2021

Mange tak for besøget og vi glæder os til at se Jer igen :o)

Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggeligt hotel. Rent og charmerende indrettet.
Venlig og hjælpsom betjening.
Dog ville det være rart med lidt mere lys på den meget hyggelige terrasse og en skraldespand.
Venlig hilsen Regitze Martin.

Tak, Rejsespies
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Mange tak for besøget, og dine kommentar tages til efterretning :o)

Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi boede i suiten til 2 personer og den var så smukt indrettet. Dejlig opholdstue med en blanding af gamle og nye møbler,
spisestue, køkken og badeværelse. Skøn udsigt over torvet og man følte at man var “hjemme”. Så fin service hele vejen igennem. Kan kun anbefale dette sted.

Tak, BoletteF

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :o)

Anmeldt d. 9. august 2021

Et unikt og super hyggeligt hotel, tip, top i orden, moderniseret med dejlige værelser, hyggeligt gårdmiljø og betjening af et dejligt og hjælpsomt personale. Værelserne er hyggelige og velindrettede, alt fungerer - without fail, without excuse - og deres morgenmad er et kapitel for sig.

Tak, MDC-Bensenville

Mange tak for besøgt og den fine anmeldelse :o)