Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Et dejligt ophold med søde mennesker, super service og et fint værelse i Ærøskøbing.
Vi kommer helt sikkert igen.
Vi kom også af med bagagen resten af dagen ved check ud.
Alt i alt en meget positiv oplevelse.

Tak, 388runev
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2021

Mange tak for besøget og vi glæder os til at se Jer igen :o)

Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggeligt hotel. Rent og charmerende indrettet.
Venlig og hjælpsom betjening.
Dog ville det være rart med lidt mere lys på den meget hyggelige terrasse og en skraldespand.
Venlig hilsen Regitze Martin.

Tak, Rejsespies
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2021

Mange tak for besøget, og dine kommentar tages til efterretning :o)

Anmeldt d. 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi boede i suiten til 2 personer og den var så smukt indrettet. Dejlig opholdstue med en blanding af gamle og nye møbler,
spisestue, køkken og badeværelse. Skøn udsigt over torvet og man følte at man var “hjemme”. Så fin service hele vejen igennem. Kan kun anbefale dette sted.

Tak, BoletteF

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :o)

Anmeldt d. 9. august 2021

Et unikt og super hyggeligt hotel, tip, top i orden, moderniseret med dejlige værelser, hyggeligt gårdmiljø og betjening af et dejligt og hjælpsomt personale. Værelserne er hyggelige og velindrettede, alt fungerer - without fail, without excuse - og deres morgenmad er et kapitel for sig.

Tak, MDC-Bensenville

Mange tak for besøgt og den fine anmeldelse :o)

Anmeldt d. 8. august 2021

Hotel på Torvet er et ganske dejligt overnatningssted lige midt i
hjertet af Ærøskøbing og under kirketårnet.
Vi var samlet 6 personer i et dejligt værelse i stuefløjen og en lejlighed på første sal, og alt, simpelthen alt fungerede perfekt. Her er så rent, fyldt med små kroge i haven med opholdsmuligheder, og grønne planter. Vores ophold var på 4 overnatninger, og cafeen som er tilknyttet serverer, enkelt men meget lækker mad. Vi sad hver aften, og nød et glas, mens vi betragtede livet på Torvet.
Anbefales værdigt ? ABSOLUT.
STEEN

Tak, SteenR952
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse.
Dejligt at høre I har haft et godt ophold.