Vi fandt dette hotel ved en tilfældighed, men er utrolig glade for vi valgte netop dette hotel. Dets gæstfrihed, renlighed, service og hjælpsomhed er helt i top. Vi havde bare en enkel overnatning, 2 voksne og en teenage-søn, men vi er alle tre enige om at dette levede op til prisen, som for os er i den dyrere ende. Men kan varmt anbefale dette hotel, som ligger utrolig centralt både for selve Ærøskøbing men også for ankomsten med færgen.

Tak, LoneK770
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Mange tak for besøget :) og den fine anmeldelse
Rigtig god sommer til Jer

Anmeldt d. 7. juni 2021

Rigtig skønt hotel på det hyggelige torv, rigtigt godt værtskab, lækker morgenmad og rene, flotte værelser :) smuk og hyggelig by. Ps. Dejlig gårdhave!
Vi kommer helt sikkert på besøg igen :o)
- C og A

Tak, D7803FTchristopherj
Anmeldt d. 3. juni 2021

Vi var 3 dage på Ærø, hvor vi besøgte dette fantastiske hotel. ALT var i orden til mindste detalje. Her er fred og ro, tid til afslapning og fordybelse, hvis man er til det, eller aktiv i den skønne natur, lige uden for døren. Vi har være her før og kommer helt sikker igen.

Tak, BjarneH159
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juni 2021

Mange tak for besøget og de fine ord :o)

Anmeldt d. 31. maj 2021

Sikken en idyl. En smuk og dejlig gårdhave med plads til ro og fordybelse. Værelserne havde alt. Var også pæne og hyggelige. Vi boede på værelse nr 1 med direkte udgang til den smukkeste gårdhave.
Super velkomst og hjælp i receptionen og dejlig morgenmad.
Alle var flinke og hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Dorte T
Anmeldt d. 29. maj 2021 fra mobile enheder

Vi havde besluttet os for en vandretur på Øhavsstien på Ærø.
Vi havde flere steder fået anbefalet at gøre holdt og evt overnatte “På Torvet” i Ærøskøbing. Og nu ved vi hvorfor.
Vores positive oplevelser startede allerede inden vi forlod fastlandet, med en sms fra Gunnar med ønsket om en god sejltur og de glædede sig til at se os.
Vi blev mødt at den hyggeligste by og en lille hotel med den bedste placering. Midt på torvet sjovt nok.
Den skønneste baggård, som alle værelserne vender ud til.
Værelserne har rigtig badehotelsstemning og caféen serverer den lækreste portionsanrettede morgenmad. Tilmed spørger de om vi ønsker varmet mælk til kaffen.
Fra vi kommer til vi går føler vi os holdt om og alligevel ladt i fred. Hvordan de gør ved jeg ikke, men det virker i den grad.

Værelsestip: Bestil i god tid i højsæson
Dato for ophold: april 2021
Tak, 656stinef