Fastlås den laveste pris fra disse websites
Destinia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com

Sikken en idyl. En smuk og dejlig gårdhave med plads til ro og fordybelse. Værelserne havde alt. Var også pæne og hyggelige. Vi boede på værelse nr 1 med direkte udgang til den smukkeste gårdhave.
Super velkomst og hjælp i receptionen og dejlig morgenmad.
Alle var flinke og hjælpsomme.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Dorte T

Vi havde besluttet os for en vandretur på Øhavsstien på Ærø.
Vi havde flere steder fået anbefalet at gøre holdt og evt overnatte “På Torvet” i Ærøskøbing. Og nu ved vi hvorfor.
Vores positive oplevelser startede allerede inden vi forlod fastlandet, med en sms fra Gunnar med ønsket om en god sejltur og de glædede sig til at se os.
Vi blev mødt at den hyggeligste by og en lille hotel med den bedste placering. Midt på torvet sjovt nok.
Den skønneste baggård, som alle værelserne vender ud til.
Værelserne har rigtig badehotelsstemning og caféen serverer den lækreste portionsanrettede morgenmad. Tilmed spørger de om vi ønsker varmet mælk til kaffen.
Fra vi kommer til vi går føler vi os holdt om og alligevel ladt i fred. Hvordan de gør ved jeg ikke, men det virker i den grad.

Værelsestip: Bestil i god tid i højsæson
Dato for ophold: april 2021
Tak, 656stinef
Anmeldt d. 11. april 2021

Centralt hotel hvor der er fokus på kvalitet og service. Personlig og venlig modtagelse hvor intet er overladt til tilfældighederne. Meget lækker morgenmads servering hvor der er kræset for detaljerne. Vi takker for et skønt ophold.

Dato for ophold: april 2021
Tak, DortheS237
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. april 2021

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :)

Anmeldt d. 12. januar 2021

har været der flere gange og vender tilbage igen
dejligt sted og nogle søde værter som altid har tid til deres kunder.der
er altid hyggeligt i deres lejligheder og altid rent og pænt .
ydermere findes der en meget hyggelig gårdhave med mange kroge

Værelsestip: værelser vi har været på er stille nr 00 og 10
Dato for ophold: august 2020
Tak, stigj2021
Anmeldt d. 8. december 2020 fra mobile enheder

beliggende midt på torvet, hvor vi havde bestilt 2 overnatninger.

Venlig og informativ modtagelse.

Vi havde et dejligt stort værelse på 1. sal med nyrenoveret badeværelse. Fri wifi, der fungerede fint

Havde også bestilt morgenmad, der blev serveret ved bordet i hotellets cafe. Dejligt brød og pålæg samt kaffe og juice.

Besøgte byen i julemåneden, som desværre p.g.a. Corona havde været nødt til at aflyse det årlige julemarked med små boder.

Hotellet og omgivelserne er nok lidt mere spændende og attraktiv udenfor sæsonen.

Dato for ophold: december 2020
1  Tak, Michael K
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2020

Mange tak for besøget.
2020 med corona restriktioner er lidt anderledes for os alle, men vi prøver at gøre det så godt som muligt.
Tak for den fine anmeldelse