Stine F

Det skal absolut gentages

Anmeldelse af På Torvet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 29. maj 2021fra mobile enheder
Vi havde besluttet os for en vandretur på Øhavsstien på Ærø.
Vi havde flere steder fået anbefalet at gøre holdt og evt overnatte “På Torvet” i Ærøskøbing. Og nu ved vi hvorfor.
Vores positive oplevelser startede allerede inden vi forlod fastlandet, med en sms fra Gunnar med ønsket om en god sejltur og de glædede sig til at se os.
Vi blev mødt at den hyggeligste by og en lille hotel med den bedste placering. Midt på torvet sjovt nok.
Den skønneste baggård, som alle værelserne vender ud til.
Værelserne har rigtig badehotelsstemning og caféen serverer den lækreste portionsanrettede morgenmad. Tilmed spørger de om vi ønsker varmet mælk til kaffen.
Fra vi kommer til vi går føler vi os holdt om og alligevel ladt i fred. Hvordan de gør ved jeg ikke, men det virker i den grad.
Dato for ophold: april 2021
Værelsestip: Bestil i god tid i højsæson
Problemer med denne anmeldelse?
Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelse
Svarede 11. aug. 2021
Mange tak for besøget og vi glæder os til at se Jer igen :o)
Tak for den fine anmeldelse
  • Tripadvisor
7.5 km fra På Torvet
Vio.com
    8.1 km fra På Torvet
    Lutter idyl ud til beddingen!
    8.1 km fra På Torvet
    Restaurant
    Bar/lounge
    Vis flere hoteller i Ærøskøbing
    Anmeldt d. 11. april 2021

Centralt hotel hvor der er fokus på kvalitet og service. Personlig og venlig modtagelse hvor intet er overladt til tilfældighederne. Meget lækker morgenmads servering hvor der er kræset for detaljerne. Vi takker for et skønt ophold.

Dato for ophold: april 2021
    Tak, DortheS237
    Gunnar Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. april 2021

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :)

Anmeldt d. 12. januar 2021

har været der flere gange og vender tilbage igen
    dejligt sted og nogle søde værter som altid har tid til deres kunder.der
    er altid hyggeligt i deres lejligheder og altid rent og pænt .
    ydermere findes der en meget hyggelig gårdhave med mange kroge

Værelsestip: værelser vi har været på er stille nr 00 og 10
    Dato for ophold: august 2020
    Tak, stigj2021
    Anmeldt d. 8. december 2020 fra mobile enheder

beliggende midt på torvet, hvor vi havde bestilt 2 overnatninger.

Venlig og informativ modtagelse.

Vi havde et dejligt stort værelse på 1. sal med nyrenoveret badeværelse. Fri wifi, der fungerede fint

Havde også bestilt morgenmad, der blev serveret ved bordet i hotellets cafe. Dejligt brød og pålæg samt kaffe og juice.

Besøgte byen i julemåneden, som desværre p.g.a. Corona havde været nødt til at aflyse det årlige julemarked med små boder.

Hotellet og omgivelserne er nok lidt mere spændende og attraktiv udenfor sæsonen.

Dato for ophold: december 2020
    1  Tak, Michael K
    Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2020

Mange tak for besøget.
    2020 med corona restriktioner er lidt anderledes for os alle, men vi prøver at gøre det så godt som muligt.
    Tak for den fine anmeldelse

Anmeldt d. 26. september 2020

Dejligt hotel midt på torvet i Ærøskøbing
    Lækkert ny istandsat lejlighed , med 2 værelser og køkken og bad. Dejlig morgenmad . Tæt på alting
    Eneste minus er sengene som er alt for bløde , men ellers en klar anbefaling fra os

Dato for ophold: september 2020
    2  Tak, 208steenn
    Anmeldt d. 2. september 2020

Havde desværre kun 2 overnatninger men kommer helt sikkert igen. Nyrenoverede værelser som oser af hygge og lækkert indrettet. Hyggelig gårdhave, hvor man kan sidder og nyde livet. Der findes foruden væreser også nogle lejligheder. Morgenmad bliver serveret på cafeen på torvet. Lækker morgenmad. Dejlig placering på det hyggelige torv og i gåafstand til alt i eventyrbyen. Gunnar som har hotellet er meget serviceminded og hjælpsom. Personalet i cafeen virkede stressede i den travle sommertid.

Værelsestip: værelser i stueetagen har direkte udgang til gården .
    Dato for ophold: juli 2020
    2  Tak, hellem156
    Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2020

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :o)