Anmeldt d. 12. januar 2021

har været der flere gange og vender tilbage igen
dejligt sted og nogle søde værter som altid har tid til deres kunder.der
er altid hyggeligt i deres lejligheder og altid rent og pænt .
ydermere findes der en meget hyggelig gårdhave med mange kroge

Værelsestip: værelser vi har været på er stille nr 00 og 10
Dato for ophold: august 2020
Tak, stigj2021
Anmeldt d. 8. december 2020 fra mobile enheder

beliggende midt på torvet, hvor vi havde bestilt 2 overnatninger.

Venlig og informativ modtagelse.

Vi havde et dejligt stort værelse på 1. sal med nyrenoveret badeværelse. Fri wifi, der fungerede fint

Havde også bestilt morgenmad, der blev serveret ved bordet i hotellets cafe. Dejligt brød og pålæg samt kaffe og juice.

Besøgte byen i julemåneden, som desværre p.g.a. Corona havde været nødt til at aflyse det årlige julemarked med små boder.

Hotellet og omgivelserne er nok lidt mere spændende og attraktiv udenfor sæsonen.

Dato for ophold: december 2020
Tak, Michael K
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2020

Mange tak for besøget.
2020 med corona restriktioner er lidt anderledes for os alle, men vi prøver at gøre det så godt som muligt.
Tak for den fine anmeldelse

Anmeldt d. 26. september 2020

Dejligt hotel midt på torvet i Ærøskøbing
Lækkert ny istandsat lejlighed , med 2 værelser og køkken og bad. Dejlig morgenmad . Tæt på alting
Eneste minus er sengene som er alt for bløde , men ellers en klar anbefaling fra os

Dato for ophold: september 2020
2  Tak, 208steenn
Anmeldt d. 2. september 2020

Havde desværre kun 2 overnatninger men kommer helt sikkert igen. Nyrenoverede værelser som oser af hygge og lækkert indrettet. Hyggelig gårdhave, hvor man kan sidder og nyde livet. Der findes foruden væreser også nogle lejligheder. Morgenmad bliver serveret på cafeen på torvet. Lækker morgenmad. Dejlig placering på det hyggelige torv og i gåafstand til alt i eventyrbyen. Gunnar som har hotellet er meget serviceminded og hjælpsom. Personalet i cafeen virkede stressede i den travle sommertid.

Værelsestip: værelser i stueetagen har direkte udgang til gården .
Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, hellem156
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. september 2020

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse :o)

Anmeldt d. 31. august 2020

Dejligt sted med fantastisk indretning og hvor der er tænkt på detaljer. Vi havde værelser med egen terrasse og haven og de Udendørs faciliteter oser af hygge med lanterne med lys og blomster og urter med dufte. Dejlig stille og roligt - kunne nærmest høre stilheden.
Vi spiste dejlig morgenmad med hjemmebag og frokost på den tilhørende cafe.
Værtsparret og det øvrige personale er utrolig venlige og hjælpsomme.
Kan kun anbefales.

Dato for ophold: august 2020
Tak, dorthet_13
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. september 2020

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse. :o)