Dejligt sted med fantastisk indretning og hvor der er tænkt på detaljer. Vi havde værelser med egen terrasse og haven og de Udendørs faciliteter oser af hygge med lanterne med lys og blomster og urter med dufte. Dejlig stille og roligt - kunne nærmest høre stilheden.
Vi spiste dejlig morgenmad med hjemmebag og frokost på den tilhørende cafe.
Værtsparret og det øvrige personale er utrolig venlige og hjælpsomme.
Kan kun anbefales.

Tak, dorthet_13
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Mange tak for besøget og den fine anmeldelse. :o)

Hotel "På Torvet" i Ærøskøbing er et lille men meget lækkert hotel. Smagfuld indretning og lækkert badeværelse. Personalet yderst imødekommende og ikke mindst meget lækker morgenmad. Vi kommer gerne igen

Tak, 977bentf

Mange tak for besøget, og I er meget velkommen en anden gang :o)

Skønt lille hotel midt i Ærøskøbing. Vi boede på 1. sal med egen lille balkon, hyggeligt indrettet med siddeplads og blomsterkrukker. Lyst værelse med udsigt til kirken og en skøn gårdhave. Super dejligt værelse, hvor alt gik op i en højere enhed, der er virkelig tænkt på alle detaljer og indrettet med stor personlighed, alt passer sammen og man fornemmer at der er brugt tid på, at finde interiør. Selv friske blomster i vase, var der tænkt på. Lækker morgenmad og frokost i caféen. Detaljen med udlevering af håndsprit ved ankomst, var godt tænkt Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Anita W

Mange tak for besøget, og den fine anmeldelse.
Vi glæder os til at se Jer igen :)

Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Det er det mest perfekte jeg har oplevet i Danmark. Dejlig velkomst, skønt skønt værelse, hvor der virkeligt er kælet for detaljer. Alt passer perfekt sammen.
Dejlig gårdhave med skønne møbler. Her kan man trække sig tilbage og nyde et glas vin fra deres skønne Cafe.
Vi var heldige og have en skøn balkon med havemøbel, hvorfra vi kunne nyde det. Skøn morgenmad serveret i Cafeen.
Vi kommer tilbage.

Tak, 589hannef
Anmeldt d. 23. august 2020

Fint lille hotel med dejlige værelser og hyggelige have, hvor man kan nyde det skønne danske sommervejr. Vi havde fint stort værelse med loft til kip og egen lille balkon, som vi delte med naboværelset. Dejlig morgenmad med hjemmebag i cafeen. Vi kommer gerne igen, for det er en lille hyggelig perle, hvor man bliver taget godt imod af værtsparret, og det søde personale på stedet.

Tak, Birte S