Hotel "På Torvet" i Ærøskøbing er et lille men meget lækkert hotel. Smagfuld indretning og lækkert badeværelse. Personalet yderst imødekommende og ikke mindst meget lækker morgenmad. Vi kommer gerne igen

Tak, 977bentf
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Mange tak for besøget, og I er meget velkommen en anden gang :o)

Skønt lille hotel midt i Ærøskøbing. Vi boede på 1. sal med egen lille balkon, hyggeligt indrettet med siddeplads og blomsterkrukker. Lyst værelse med udsigt til kirken og en skøn gårdhave. Super dejligt værelse, hvor alt gik op i en højere enhed, der er virkelig tænkt på alle detaljer og indrettet med stor personlighed, alt passer sammen og man fornemmer at der er brugt tid på, at finde interiør. Selv friske blomster i vase, var der tænkt på. Lækker morgenmad og frokost i caféen. Detaljen med udlevering af håndsprit ved ankomst, var godt tænkt Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Anita W

Mange tak for besøget, og den fine anmeldelse.
Vi glæder os til at se Jer igen :)

Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Det er det mest perfekte jeg har oplevet i Danmark. Dejlig velkomst, skønt skønt værelse, hvor der virkeligt er kælet for detaljer. Alt passer perfekt sammen.
Dejlig gårdhave med skønne møbler. Her kan man trække sig tilbage og nyde et glas vin fra deres skønne Cafe.
Vi var heldige og have en skøn balkon med havemøbel, hvorfra vi kunne nyde det. Skøn morgenmad serveret i Cafeen.
Vi kommer tilbage.

Tak, 589hannef
Anmeldt d. 23. august 2020

Fint lille hotel med dejlige værelser og hyggelige have, hvor man kan nyde det skønne danske sommervejr. Vi havde fint stort værelse med loft til kip og egen lille balkon, som vi delte med naboværelset. Dejlig morgenmad med hjemmebag i cafeen. Vi kommer gerne igen, for det er en lille hyggelig perle, hvor man bliver taget godt imod af værtsparret, og det søde personale på stedet.

Tak, Birte S
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Paa Torvet er en skøn lille oase midt i Ærøskøbing. Hotellet har de fineste værelser og søde haver/terasser. Kan klar anbefales til både familie og par. Man bliver vækket kl 8 af kirkeklokkerne fra den fineste lille kirke. Selve Ærøskøbing er en smuk lille by med massere af fine huse.

Håndtere COVID-19 til perfektion da man får en fin håndsprit og der ikke er besøg på værelserne mens man bor der!

Virkelig et dejligt feriested i Danmark.

Tak, josephinew679
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Mange tak for besøget og de fine ord
Fortsat god sommer :)