Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Det er det mest perfekte jeg har oplevet i Danmark. Dejlig velkomst, skønt skønt værelse, hvor der virkeligt er kælet for detaljer. Alt passer perfekt sammen.
Dejlig gårdhave med skønne møbler. Her kan man trække sig tilbage og nyde et glas vin fra deres skønne Cafe.
Vi var heldige og have en skøn balkon med havemøbel, hvorfra vi kunne nyde det. Skøn morgenmad serveret i Cafeen.
Vi kommer tilbage.

Tak, 589hannef
Anmeldt d. 23. august 2020

Fint lille hotel med dejlige værelser og hyggelige have, hvor man kan nyde det skønne danske sommervejr. Vi havde fint stort værelse med loft til kip og egen lille balkon, som vi delte med naboværelset. Dejlig morgenmad med hjemmebag i cafeen. Vi kommer gerne igen, for det er en lille hyggelig perle, hvor man bliver taget godt imod af værtsparret, og det søde personale på stedet.

Tak, Birte S
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

Hotel Paa Torvet er en skøn lille oase midt i Ærøskøbing. Hotellet har de fineste værelser og søde haver/terasser. Kan klar anbefales til både familie og par. Man bliver vækket kl 8 af kirkeklokkerne fra den fineste lille kirke. Selve Ærøskøbing er en smuk lille by med massere af fine huse.

Håndtere COVID-19 til perfektion da man får en fin håndsprit og der ikke er besøg på værelserne mens man bor der!

Virkelig et dejligt feriested i Danmark.

Tak, josephinew679
Gunnar Schmidt Hansen, Ejer hos På Torvet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. august 2020

Mange tak for besøget og de fine ord
Fortsat god sommer :)

Anmeldt d. 4. august 2020

Det er nu anden gang min veninde og jeg besøger “på tovet” Det er SÅ hyggeligt, rent og pænt. Betjeningen er fantastisk, utroligt gæstfrie og opmærksomme. Vi er kommet til Ærø for at gå. Men luksus vil vi have, derfor bor vi På Tovet. Vi har fået lov til at sætte vores tasker, om morgnen når vi kommer med færgen. Så skal vi ikke tænke på dem. Det er som om alt kan lade sig gøre og det med godt humør og venlighed.

Vi kommer helt bestemt næste år igen ☀️

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Mosterjul

Mange tak for besøget igen :) og vi glæder os til at se Jer igen næste år
Fortsat god sommer....... :o)

Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi har, i årenes løb, besøgt mange gode/mindre gode overnatnings steder i såvel ind- som udland.
Denne helt unikke lille oase slår dem alle. Alt går op i en højere enhed. Atmosfæren, den smagfulde indretning, renlighed og ikke mindst oplevelsen og følelsen af at dette sted drives af lyst og kærlighed. Dette er, bestemt ikke, nogen selvfølge.

Den lille cafe’ er præget af samme indstilling og med et fantastisk personale.

❤️Vi taler stadig om vort dejlige ophold. Tak til Lilli og Gunnar. Håber på et snarligt gensyn.

Tak, Dortedortea

Mange tak for besøget og I skal være meget velkommen en anden gang :o)