Vi har netop tilbragt en uge På Torvet. Jeg må igen sige, at det er et GULD sted. Centralt beliggende i den ultrahyggelige minikøbstad Ærøskøbing og med høj og gennemtænkt kvalitet i indretning. Værtsparret får det hele til at glide glat også selvom vi er en krævende familie i tre generationer. Der er også godt styr på sammenhængen mellem overnatningsfaciliteterne og spisestedet (caféen), drives separat fra overnatningen. Det er faktisk sjældent at opleve, at et sådant samarbejde fungerer. Det gjorde det!
Det er ikke første gang, vi har besøgt På Torvet - og det bliver ikke sidste!!!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, bobbyogpim

Det ustabile danske sommervejr kan ingen gøre noget ved, men på trods af dét, havde vi nogle skønne dage på Ærø - og ikke mindst På Torvet, som er et virkelig dejligt lille hotel med den skønneste gårdhave, en lækker tilhørende café, hvor man med det samme har følelsen af at være hjemme. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, DorteogLars
Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Et par gode feriedage "På torvet", hvor vi især var imponeret over den fine gårdhave. Vores lejlighed var lækkert indrettet, men desværre ret mørk, så derfor mangler stjerne nummer fem. Morgenmad var i top.

Tak, 299lenel
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har haft nogle rigtige dejlige dage, i et total gennemført hotel, som vi giver vores varmeste anbefalinger. Her er mulighed for ro og fordybelse, i smagsfuldt indrettet værelser. Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme med forslag til oplevelser på Ærø.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, skovvang23
Anmeldt d. 15. juni 2020 fra mobile enheder

Stor lejlighed med plads til det hele, hyggelig atmosfære i de gamle gader, fantastisk morgentallerken, og en dejlig café. 100% ren afslapning. Husk at nyde den omkringliggende natur, der er masser af dejlige steder at vandre❤️

Tak, peterankern