Det ustabile danske sommervejr kan ingen gøre noget ved, men på trods af dét, havde vi nogle skønne dage på Ærø - og ikke mindst På Torvet, som er et virkelig dejligt lille hotel med den skønneste gårdhave, en lækker tilhørende café, hvor man med det samme har følelsen af at være hjemme. Tak for et dejligt ophold.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, DorteogLars
Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Et par gode feriedage "På torvet", hvor vi især var imponeret over den fine gårdhave. Vores lejlighed var lækkert indrettet, men desværre ret mørk, så derfor mangler stjerne nummer fem. Morgenmad var i top.

Tak, 299lenel
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har haft nogle rigtige dejlige dage, i et total gennemført hotel, som vi giver vores varmeste anbefalinger. Her er mulighed for ro og fordybelse, i smagsfuldt indrettet værelser. Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme med forslag til oplevelser på Ærø.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, skovvang23
Anmeldt d. 15. juni 2020 fra mobile enheder

Stor lejlighed med plads til det hele, hyggelig atmosfære i de gamle gader, fantastisk morgentallerken, og en dejlig café. 100% ren afslapning. Husk at nyde den omkringliggende natur, der er masser af dejlige steder at vandre❤️

Tak, peterankern
Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde fem dejlige dage på Hotel på torvet. Ejerne, Gunnar og Lilli, gør alt for at gæsterne føler sig godt tilpas, og vi har kun godt at sige om stedet, hvor æstetikken er i orden både på værelserne og i den dejlige gårdhave.
Den søde og servicemindede, Mette, serverer eminent god morgenmad i den hyggelige café.
Vi kan på det varmeste anbefale Hotel på torvet.

Tak, LarsH1564