Anmeldt d. 25. juni 2020 fra mobile enheder

Et par gode feriedage "På torvet", hvor vi især var imponeret over den fine gårdhave. Vores lejlighed var lækkert indrettet, men desværre ret mørk, så derfor mangler stjerne nummer fem. Morgenmad var i top.

Tak, 299lenel
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Vi har haft nogle rigtige dejlige dage, i et total gennemført hotel, som vi giver vores varmeste anbefalinger. Her er mulighed for ro og fordybelse, i smagsfuldt indrettet værelser. Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme med forslag til oplevelser på Ærø.
Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, skovvang23
Anmeldt d. 15. juni 2020 fra mobile enheder

Stor lejlighed med plads til det hele, hyggelig atmosfære i de gamle gader, fantastisk morgentallerken, og en dejlig café. 100% ren afslapning. Husk at nyde den omkringliggende natur, der er masser af dejlige steder at vandre❤️

Tak, peterankern
Anmeldt d. 4. juni 2020 fra mobile enheder

Vi havde fem dejlige dage på Hotel på torvet. Ejerne, Gunnar og Lilli, gør alt for at gæsterne føler sig godt tilpas, og vi har kun godt at sige om stedet, hvor æstetikken er i orden både på værelserne og i den dejlige gårdhave.
Den søde og servicemindede, Mette, serverer eminent god morgenmad i den hyggelige café.
Vi kan på det varmeste anbefale Hotel på torvet.

Tak, LarsH1564
Anmeldt d. 14. september 2019

Vi overnattede 2 nætter i Værelse 7
Værelset var hyggeligt og moderne, lækkert badeværelse, og med egen balkon.
Den rummelige dobbeltseng efterlod dog kun lidt plads langs siden men det gik dog fint.
Værelset og omgivelserne kan kun beskrives som ordentligt og meget rent, uden det går ud over charmen og hyggen.
Morgenmaden er også i topniveau, der er ikke et kæmpe udvalg, men rigeligt og med et højt kvalitetsniveau.
Cafeen er på en solskinsdag byens absolut mest livlige sted.
Servicen er venlig og også i top.
Eneste uvante oplevelse var at kirken som er nabo bimlede hele døgnet, men det er jo også en charme.
Helt igennem en god oplevelse
Vi anbefaler gerne stedet.

Dato for ophold: september 2019
Tak, TorbenO