Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priceline
StayForLong
eDreams
Anmeldt d. 23. august 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted, dejlig have og venligt og ambitiøst værtspar.
Grunden til at det bliver 3 stjerner og ikke 4 er prisen på 1300 kr som stemmer forventningerne højere end det, som stedet kan levere.
Nemlig et værelse med adgang til bad og toilet på gangen, en elkedel i en vindueskarm på gangen som kun kan fyldes op fra en håndvask på toilettet og bakke med morgenmad. Dertil kommer trafikstøj (dækstøj) som går kraftigt igennem selv med lukket vindue om natten og i haven om dagen.
Man kan tilkøbe dagens menu som er veltillavet.

Tak, Vibeke_Middelfart
Hanne Andersen, Ejer hos Gæstgiveri Bregninge, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2020

Hej Vibeke. Tusind tak for jeres besøg. Dejlig at nød opholdet.
I havde booket et 3 personers værelse til 2 personer, hvilket må være årsagen til, at du oplever, at vi har Københavnerpriser. Faktisk ligger vi i den meget rimelige ende af skalaen på overnatninger og mad på Ærø.
Vi ser frem til at se jer igen,
de bedste hilsner
Hanne og Steen, Gæstgiveri Breninge.

Anmeldt d. 16. august 2020

Helt utroligt at sidde ude og spise, morgen og aften, med kirke til den ene side, og marker til den anden. Ja, der er få værelser, og intet a la carte, spis hvad der kommer på bordet, men køkkenet var fremragende ! ( også frokosten der kan sendes med på vandretur) Morgenbakken overdådig. Personalet så rare. Find hjemmesiden, sæt jer ind i hvad de byder, og overvej MEGET dette som alternativ til Ærøs større byer. :-) jeg vil komme tilbage.

Tak, Oldmanemu888

Kære Oldmanemu88

Tusind tak for besøget, som vi nød lige så meget som jer. Vi er taknemmelige over den fine anmeldelse og vil se frem til at se jer igen på Ærø.

Bedste hilsner
Hanne og Steen, Gæstgiveri Breginge

Anmeldt d. 3. august 2020

Vi har besøgt Gæstgiveri Bregninge til den dejligste frokost i deres skønne have. Maden helt igennem fantastisk og stedet var super charmerende i fine omgivelser! Personalet er virkelig søde og gæstfrie! Vi kommer helt sikkert igen :)

Tak, C4440QTidas

Velbekomme og tusind tak for den gode anmeldelse. På gensyn, Gæstgiveri Bregninge

Anmeldt d. 12. juli 2020 fra mobile enheder

Min familie og jeg boede 2 overnatninger på Gæstgiveriet - et hyggeligt lille sted med 8 værelser.
Vores værelse var hyggeligt, pænt og rent. Vi spiste aftensmad på Gæstgiveriet begge dage. Maden var super lækker - hjemmelavet, frisk og virkelig god smag. Restauranten er godt besøgt, også af dem der ikke bor på Gæstgiveriet, det er derfor nødvendigt at bestille bord.
Morgenmaden var ligeledes meget lækker, med nybagte boller, blødkogte æg, juice og kaffe.
Begge værter var meget imødekommende og venlige.

Vi kommer gerne igen en anden god dag.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, cat2800

Kære Cat2800

Tak for besøget og den flotte anmeldelse, som vi gerne tager imod.

Det ville være rigtig dejligt at se jer igen på Ærø,

Bedste Hilsner

Hanne og Steen, Gæstgiveriet

Anmeldt d. 28. juni 2020

Har besøgt gæstgiveriet til frokost og middag, beliggenheden er fantastisk, smuk, rolig og midt i naturen. Rundt om stedet går natursti som vi fulgte, med søer, marker og får.
Værtsparret er passionerede, yder sød og rigtig god service, maden er meget lækker, hjemmelavet og fortjener 5 stjerner.
Vi er lidt forelskede i stedet og kan varmt anbefale det.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, Elskerlivet

Kære Elskerlivet
Nu da vi selv har tid til lidt ferie, vil jeg gerne takke dig for den flotte anmeldelse. Tusind tak - den er vi meget glade for. Vi vil se frem til at se jer igen til lidt god mad i 2021,
bedste hilsner
Hanne og Steen, Gæstgiveri Bregninge