Anmeldt d. 22. maj 2020 fra mobile enheder

Midt på torvet, lækre og moderne værelser, lækker morgenmad og ekstremt venligt personale. Mange gode vegetar-retter i restauranten. Smilende og imødekommen. Højt serviceniveau. Måske det bedste hotel på Ærø!

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 931rasmusm
Anmeldt d. 12. august 2019

Dejlig og positiv oplevelse. Værtsparret Hanne og Steen var meget nærværende og fik os til at føle os hjemme. De var meget opmærksomme på, at alt fungerede for os. Dejlig mad, pæne og rene værelser. Dejlig centralt belligende midt på øen. Oplevelsen fik en ekstra dimension med ’Langbordsspisningen’ lørdag aften, hvor der blev tryllet i køkkenet og hvor vi havde fornøjelsen, at møde andre gæster og en del af de meget gæstfrie lokale. Absolut en dejlig oplevelse. Vi kan kun varmt anbefale Gæstgiveri Bregninge.

Tak, EGrarup
Anmeldt d. 11. august 2019 fra mobile enheder

Hvis man går efter en idyllisk og jordnær gæstehus - er dette sted et fantastisk bud
Her møder man Hanne og Steen og inden længe er man i tvivl om de er værte eller nye venner - de møder deres gæster med åbne arme, fortæller om deres sted, serverer den fineste morgenbakke og har man tilmeldt sig langbords spisning få man en exceptionel mulighed for at mingle med de lokale og smage de skønneste retter tryllet ud af værtindens hænder... de lever op til mottoet om at gøre en turist til en ny lokal gæst - derfor får de vores
fineste anmeldelse

1  Tak, lottes780
Anmeldt d. 11. august 2019 fra mobile enheder

Gæstgiveriet er en herlig oplevelse. Der er nærvær, charme og dejlige værter, der sørger godt for deres gæster. Det er her man oplever det store i det små og det små i det store.
Lykke & Thune, Danmark

1  Tak, Thunemor
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

I hyggeligt havemiljø indtog vi en yderst velsmagende frokost tilberedt af gode råvarer!
Lokalt øl til herrerne og dejlig hyldeblomstvand til damerne fuldendte måltidet !
Sten serverede med godt humør og Hanne stod for tilberedningen i suveræn stil!
Vi kan varmt anbefale et besøg!

Tak, 281knudh