“Hygge på torvet”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021

God kaffe og et lille udvalg af kager, hvoraf vi valgte lagkage. Desværre var lagkagebundene tørre, og selv om lagkagen blev serveret med en generøs mængde flødeskum, opvejede det ikke de tørre bunde. Sød og effektiv betjening. Den gode beliggenhed på det smukke torv indbyder til, at man sidder ude, så snart vejret tillader det.

Tak, Lene R

Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var to par, heraf en vegetar, som havde bestilt bord indenfor til aften. Vi fik det ønskede bord, lækker Ærø-øl, og vi bestilte luksus-tapasplatter, hvoraf en blev lavet som vegetarisk version (og den så mindst ligeså imponerende ud som de øvrige. - Hertil rigeligt lækkert lyst og mørkt brød - bare lækkert !

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Jette_Aarhus
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig cafe, hvor man får lyst til at være. Maden er lækker! Jeg fik en Cæsar salat, som var helt som den skulle være og jeg har også fået mozzarella burgeren, som var god! Servicen er god og caféen ligger hyggeligt midt på torvet. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Lone26
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Venlig servering på hyggeligt torv tæt ved havnen. Bestilte tapas platte og der var RIGELIGT til en person og det smagte skønt. Kæresten fik burger med pulled pork og han spiste op, så det var godkendt. Vi kommer gerne igen. Husk bordbestilling i højsæson.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Curiosity38448319553
Hotel På Torvet, Ejer hos På Torvet Café, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. juli 2021

Mange tak for besøget og din anmeldelse :)

Anmeldt 23. maj 2021 fra mobile enheder

De var venlige, servicemindede og imødekommende - super meget styr på restriktionerne. Lækre romkugler og fin stemning. Kan absolut anbefales.

Dato for besøg: april 2021
Tak, GOD1234567

Rejsende, der kiggede på På Torvet Café, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i På Torvet Café? Fortæl om dine oplevelser!