Jette N
Budapest, Ungarn

Fantastisk sted 5 Stjerner

Anmeldelse af Pension Vestergade 44
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 19. okt. 2023
Vi har lige haft 2 skønne overnatninger på dette fantastiske sted, et sted med skøn atmosfære, skønt og charmerende værelse, og en meget lækker morgenbuffet, hvor der er kælet for vores smagsløg, med hjemmelavet lækkerier.
Mette er en fantastisk værtinde, så 5 stjerner herfra, vi kommer gerne igen.
Dato for ophold: oktober 2023
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Ærøskøbing Hotel På Torvet
0.1 km fra Pension Vestergade 44
Bar/lounge
0.3 km fra Pension Vestergade 44
Gratis parkering
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
    • eDreams
    Ved stranden
      3.9 km fra Pension Vestergade 44
      Vis flere hoteller i Ærøskøbing
      Anmeldt d. 9. august 2023

Utrolig hyggeligt pensionat med dejlige lyse værelser og rigtig gode senge . Morgen komplet var yderst varieret med lokale specialiteter og meget sød og hjælpsom ejer,kan varmt anbefales 🌟🌟🌟🌟🌟 unikt

Værelsestip: Kom kom kom
      Dato for ophold: august 2023
      • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
      Tak, kicima
      Anmeldt d. 30. oktober 2022 fra mobile enheder

Vi - et par - besøgte stedet i sensommeren og havde et par overnatninger i annekset i haven. Dejligt værelse og fint badeværelse. Fin modtagelse i det smukke hovedhus og en udsøgt morgenmad i haven. Og så er beliggenheden perfekt: lige midt i Ærøskøbing. Vi kommer igen næste sommer👍

Dato for ophold: august 2022
      Tak, NielsMariboDenmark
      Anmeldt d. 11. august 2022 fra mobile enheder

Et helt unikt sted med en meget sød værtinde ( Mette ), fantastisk morgenmad, dejlige værelser med rigtig gode senge.....og husk lige at tjekke badevandet ved Vesterstrand, det er da helt fantastisk!!!!!
      Du kan endda låne et af de små badehuset på stranden....det gjorde vi en aften med den mest fantastiske solnedgang i blikstille vand....nok noget af det flotteste vi nogensinde har set!!!

Dato for ophold: august 2022
      Tak, eppahansen
      Anmeldt d. 10. januar 2022

Vi (familie med tre generationer) tilbragte en weekend i december på Pension 44. Trods regnvejr og lukkede butikker og museer var en det en eventyrlig oplevelse takket være Susanna og hendes smukke sted. Et besøg er vist det nærmeste man kommer på at rejse i tiden. Susannas varme og venlige værtsskab gav os en følelse af at være hjemme. Morgenmad i havestuen var fantastisk. Min datter tog et billede og sendte til en veninde med teksten "gæt hvor jeg er". Svaret der kom retur var "..til te hos Dronningen?"

Dato for ophold: december 2021
      Tak, leak718
      Anmeldt d. 24. december 2021

Vi har besøgt Pension 44 to gange. Første gang i september hvor vi boede to dage i et meget charmerende gæstehus i den fantastiske have med kæmpestore gamle træer der er med til at skabe en særlig stemning som minder lidt om den man finder i de amerikanske sydstater. Anden gang var i weekenden op til jul hvor vi var på tur med vores yngste datter og svigersøn. Denne gang boede vi inde i hovedhuset, men oplevelsen var lige så skøn som første gang. Suzanna er den perfekte vært/ejer som i den grad får en til at føle sig velkommen, og fortæller interessante historier om øen og dens muligheder. Huset er fyldt med smuk kunst som især fik min kunstkyndige hustru til at spærre øjnene op. Alt i alt to mindeværdige oplevelser, som vi i virkeligheden kan takke min fætter Søren for som i den grad anbefalede stedet.

Dato for ophold: december 2021
      Tak, Camper298970