Niels M
Maribo, Danmark

Et helt særligt sted

Anmeldelse af Pension Vestergade 44
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 30. okt. 2022fra mobile enheder
Vi - et par - besøgte stedet i sensommeren og havde et par overnatninger i annekset i haven. Dejligt værelse og fint badeværelse. Fin modtagelse i det smukke hovedhus og en udsøgt morgenmad i haven. Og så er beliggenheden perfekt: lige midt i Ærøskøbing. Vi kommer igen næste sommer👍
Dato for ophold: august 2022
Problemer med denne anmeldelse?
Ærøskøbing Hotel På Torvet
0.1 km fra Pension Vestergade 44
Bar/lounge
0.3 km fra Pension Vestergade 44
Gratis parkering
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
    • eDreams
    Ved stranden
      3.9 km fra Pension Vestergade 44
      Vis flere hoteller i Ærøskøbing
      Anmeldt d. 11. august 2022 fra mobile enheder

Et helt unikt sted med en meget sød værtinde ( Mette ), fantastisk morgenmad, dejlige værelser med rigtig gode senge.....og husk lige at tjekke badevandet ved Vesterstrand, det er da helt fantastisk!!!!!
      Du kan endda låne et af de små badehuset på stranden....det gjorde vi en aften med den mest fantastiske solnedgang i blikstille vand....nok noget af det flotteste vi nogensinde har set!!!

Dato for ophold: august 2022
      Tak, eppahansen
      Anmeldt d. 10. januar 2022

Vi (familie med tre generationer) tilbragte en weekend i december på Pension 44. Trods regnvejr og lukkede butikker og museer var en det en eventyrlig oplevelse takket være Susanna og hendes smukke sted. Et besøg er vist det nærmeste man kommer på at rejse i tiden. Susannas varme og venlige værtsskab gav os en følelse af at være hjemme. Morgenmad i havestuen var fantastisk. Min datter tog et billede og sendte til en veninde med teksten "gæt hvor jeg er". Svaret der kom retur var "..til te hos Dronningen?"

Tak, leak718
      Anmeldt d. 24. december 2021

Vi har besøgt Pension 44 to gange. Første gang i september hvor vi boede to dage i et meget charmerende gæstehus i den fantastiske have med kæmpestore gamle træer der er med til at skabe en særlig stemning som minder lidt om den man finder i de amerikanske sydstater. Anden gang var i weekenden op til jul hvor vi var på tur med vores yngste datter og svigersøn. Denne gang boede vi inde i hovedhuset, men oplevelsen var lige så skøn som første gang. Suzanna er den perfekte vært/ejer som i den grad får en til at føle sig velkommen, og fortæller interessante historier om øen og dens muligheder. Huset er fyldt med smuk kunst som især fik min kunstkyndige hustru til at spærre øjnene op. Alt i alt to mindeværdige oplevelser, som vi i virkeligheden kan takke min fætter Søren for som i den grad anbefalede stedet.

Tak, Camper298970
      Anmeldt d. 7. december 2021 fra mobile enheder

Vi har lige tilbragt 4 dage på Pension 44, Vestergade.
      Vi blev budt velkommen af vores værtinde, Susanna Greve, med kaffe og kage i den gamle stue. Vi fik lov til at bo i et fantastisk gæstehus, under træerne i den gamle have.
      Vi har fået en god og hjertevarm behandling og vi følte os taget imod med omsorg.
      Susanna forkælede os i de dage vi var der og vi har i den grad nyt opholdet i hendes skønne gamle bindingsværkshus.

7.12.2021
      Anne Hvidberg

Tak, D343CKanneh
      Anmeldt d. 15. november 2021 fra mobile enheder

To overnatninger i november 2021
      Vi har følt os super godt til plads fra første minut. Værelset var smukt indrettet, meget rent og alle detaljer var i orden. Ligeledes badeværelset på gangen. Vi blev budt velkommen med te/kaffe og skønt hjemmebag i en meget hyggelig stue, hvor roen faldt på os til standurets tikken.
      Morgenmaden serveres i stuen ved kakkelovnen, -her mangler ingen ting, alt er så lækkert og godt.
      Vores værtinde Susanna er hjertevarm, opmærksom og meget gæstfri.
      Kan kun på det varmeste anbefale Pension Vestergade 44, hvis man ønsker autencitet, hygge og en helt speciel oplevelse.
      Bedste sted vi har overnattet til dato!

Dato for ophold: november 2021
      Tak, Kirsten Morgent... B