Anmeldt d. 7. december 2021 fra mobile enheder

Vi har lige tilbragt 4 dage på Pension 44, Vestergade.
Vi blev budt velkommen af vores værtinde, Susanna Greve, med kaffe og kage i den gamle stue. Vi fik lov til at bo i et fantastisk gæstehus, under træerne i den gamle have.
Vi har fået en god og hjertevarm behandling og vi følte os taget imod med omsorg.
Susanna forkælede os i de dage vi var der og vi har i den grad nyt opholdet i hendes skønne gamle bindingsværkshus.

7.12.2021
Anne Hvidberg

Dato for ophold: december 2021
Tak, D343CKanneh
Anmeldt d. 15. november 2021 fra mobile enheder

To overnatninger i november 2021
Vi har følt os super godt til plads fra første minut. Værelset var smukt indrettet, meget rent og alle detaljer var i orden. Ligeledes badeværelset på gangen. Vi blev budt velkommen med te/kaffe og skønt hjemmebag i en meget hyggelig stue, hvor roen faldt på os til standurets tikken.
Morgenmaden serveres i stuen ved kakkelovnen, -her mangler ingen ting, alt er så lækkert og godt.
Vores værtinde Susanna er hjertevarm, opmærksom og meget gæstfri.
Kan kun på det varmeste anbefale Pension Vestergade 44, hvis man ønsker autencitet, hygge og en helt speciel oplevelse.
Bedste sted vi har overnattet til dato!

Dato for ophold: november 2021
Tak, Kirsten Morgent... B
Anmeldt d. 30. september 2021

At gæste Pension Vestergade er som at besøge en dannet ven. Huset har en rig historie, som du kan læse om i en lille bog, der ligger på værelset.

Trods antikviteter en masse er stedet ikke en historisk kulisse. Det er et hjem med kunst på væggene, kvalitetskaffe i kopperne og individuelt kuraterede værelser. Min mor og jeg var i det grønne & det gule værelse med lækre dyner, blomster i vaserne og udsigt til henh. gaden og den smukke have.

Alt, som i alt spillede takket være ejerinden Susanna Greve. Hun er den perfekte værtinde - og det bliver en tung arv at skulle løfte til sommer '22, når Løgismose overtager Vestergade 44. Min anbefaling er at nå at opleve #44 med Susanna ved roret! Hendes slags findes der ikke mange af.

Dato for ophold: september 2021
Tak, Birgit61
Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Vi har haft et hyggeligt og skønt ophold hos Susanna i Pension Vestergade 44. Pensionen er top charmerende med hyggelige værelser og en fantastisk værtinde, der til fulde forstår betydningen af god service. Tak fra os, det har været et fantastisk ophold. Anette Harbech

Dato for ophold: september 2021
Tak, Anette H
Anmeldt d. 15. august 2021

Dette helt specielle smukke sted, man træder ind i , og ikke mindst
den velkomst og hele den måde Susanna er som menneske og vært er helt ubeskrivelig har ikke ord for det.
Helt klart et sted at vende tilbage til , og ønsker andre en sådan fantastisk mindeværdig oplevelse .
Så hvis man vil forkæle sig selv og sine kære er Pension 44 det rette sted.
Endnu engang tak Susanna for et mindeværdigt ophold.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Connie W