Anmeldt d. 19. september 2021 fra mobile enheder

Vi har haft et hyggeligt og skønt ophold hos Susanna i Pension Vestergade 44. Pensionen er top charmerende med hyggelige værelser og en fantastisk værtinde, der til fulde forstår betydningen af god service. Tak fra os, det har været et fantastisk ophold. Anette Harbech

Dato for ophold: september 2021
Tak, Anette H
Anmeldt d. 15. august 2021

Dette helt specielle smukke sted, man træder ind i , og ikke mindst
den velkomst og hele den måde Susanna er som menneske og vært er helt ubeskrivelig har ikke ord for det.
Helt klart et sted at vende tilbage til , og ønsker andre en sådan fantastisk mindeværdig oplevelse .
Så hvis man vil forkæle sig selv og sine kære er Pension 44 det rette sted.
Endnu engang tak Susanna for et mindeværdigt ophold.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Connie W
Anmeldt d. 12. august 2021 fra mobile enheder

En perle på Ærø. Dette sted samt Susanna som har stedet er intet mindre end fantastisk. Gennemført stil, idyllisk beliggenhed, lækker morgenmad og vidunderligt værtskab. Hvis der er plads SKAL det opleves. Vi kommer i hvert fald igen det er helt sikkert.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Jacob R
Anmeldt d. 6. juli 2021 fra mobile enheder

Overnattede på pensionatet fra fredag til søndag med min søster.
Susanna er en fantastisk vært, der får en til at føle sig velkommen fra det øjeblik man træder ind af døren. Værelserne er smukke og behagelige rum. Badeværelset var flot, rent og indeholdt alt hvad du kan få brug for.
Morgenmaden var dejlig og med noget for enhver smag.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, LHS0302
Anmeldt d. 30. juni 2021 fra mobile enheder

Vi havde et mindeværdigt ophold i Pension 44. Stedet har masser af karakter og personlighed ikke mindst takket være værtinden Susanna Greve. 44 er gammeldags på den hyggelige måde. Den dejlige morgenmad indtog vi i den skønne have under akacietræets krone.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Tourist07167036887