Anmeldt d. 6. juli 2021 fra mobile enheder

Overnattede på pensionatet fra fredag til søndag med min søster.
Susanna er en fantastisk vært, der får en til at føle sig velkommen fra det øjeblik man træder ind af døren. Værelserne er smukke og behagelige rum. Badeværelset var flot, rent og indeholdt alt hvad du kan få brug for.
Morgenmaden var dejlig og med noget for enhver smag.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, LHS0302
Anmeldt d. 30. juni 2021 fra mobile enheder

Vi havde et mindeværdigt ophold i Pension 44. Stedet har masser af karakter og personlighed ikke mindst takket være værtinden Susanna Greve. 44 er gammeldags på den hyggelige måde. Den dejlige morgenmad indtog vi i den skønne have under akacietræets krone.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Tourist07167036887
Anmeldt d. 25. juni 2021

Man mærker det straks man kommer indenfor døren i Vestergade 44 - en skøn atmosfære af hjemlighed og hygge og gamle dage taget med ind i de 21'ende århundrede. Garneret med værten Susanna, som på smukkeste vis bidrager
til den gode stemning med sit venlige og imødekommende væsen.
Vi fik det grønne værelse, fin velafstemt personlig indretning, hyggeligt og bekvemt.
Morgenmaden kunne indtages enten inde i de smukke stuer el. i den skønne have, vi valgte stuerne til morgenmaden og nød så haven senere på dagen. Der er både sol og skygge at finde og jeg var glad for, at jeg havde taget yogamåtten med, da haven var et skønt sted til lidt øvelser.
Jeg håber at få anledning til at komme igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Tina L
Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Pension 44 med Susanna som vært er det mest gennemførte pensionat/hotel, jeg har boet på i Danmark. Det er et gammelt hus i midten af Ærøskøbing, der er omdannet til pensionat, med en række meget personlige værelser, dejlige opholdsrum (havestue, spisestue, bibliotek) og en skøn walled garden. Ved ankomsten bliver man budt på te, kaffe og kage, og så fortsætter det ellers i samme stil hele vejen igennem. Kan ikke anbefales nok, hvis man er til et personligt ophold med masser af stemning.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, LoneU2
Anmeldt d. 14. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted. Susanna som ejer stedet, tager i mod dig med kaffe og te og kage. Susanna er fantastisk, og skal opleves, da det er svært at beskrive.
Stedet ligger 100 m fra færgen og midt i den smukke gamle by, men små butikker, caféer og restauranter. Billedet er fra hovesiden. Selv en regnvejrsdag er en oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Tina R