Anmeldt d. 6. juni 2021 fra mobile enheder

Pension 44 med Susanna som vært er det mest gennemførte pensionat/hotel, jeg har boet på i Danmark. Det er et gammelt hus i midten af Ærøskøbing, der er omdannet til pensionat, med en række meget personlige værelser, dejlige opholdsrum (havestue, spisestue, bibliotek) og en skøn walled garden. Ved ankomsten bliver man budt på te, kaffe og kage, og så fortsætter det ellers i samme stil hele vejen igennem. Kan ikke anbefales nok, hvis man er til et personligt ophold med masser af stemning.

Dato for ophold: juni 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, LoneU2
Anmeldt d. 14. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt sted. Susanna som ejer stedet, tager i mod dig med kaffe og te og kage. Susanna er fantastisk, og skal opleves, da det er svært at beskrive.
Stedet ligger 100 m fra færgen og midt i den smukke gamle by, men små butikker, caféer og restauranter. Billedet er fra hovesiden. Selv en regnvejrsdag er en oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Tina R
Anmeldt d. 4. maj 2021 fra mobile enheder

Pension, Vestergade 44, Ærøskøbing, Ærø.
Vi er 2 par, der lige haft en skøn weekend på Ærø. Vi havde 2 overnatninger på P44, hvor Susanna virkelig hyggede om os. Så fine omgivelser og den skønneste have. Friske blomster fra haven på værelset og morgenmad serveret på smukt porcelæn og meget lækkert. Tak til Susanna for oplevelsen.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, henrikjette
Anmeldt d. 11. april 2021

Susannas gæstfrihed og vidunderlige pension i Æreskøbing var prikken over i'et da vi besøgte Ærø. Pension Vestergade 44 er et skønt og gennemført sted med atomsfære og stemning, og Susanna forkælede os med lækre kager og fantastisk morgenmed med mulighed for at lave madpakke til frokost.
Susanna, vi ønsker dig en fantastisk 25. sæson. Tak for denne gang!

Dato for ophold: april 2021
Tak, Larsen8888
Anmeldt d. 31. oktober 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde fornøjelsen af Susannes gæstfrihed på Ærø. Det er forhåbentlig ikke sidste gang. Vi nød den centrale, placering, de smukke værelser og dejlige morgenmad.
Vores værtinde var meget behjælpelig med anbefalinger om restaurant. En skøn og helstøbt oplevelse.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Hoeg-Daimar