Anmeldt d. 31. oktober 2020 fra mobile enheder

Min mand og jeg havde fornøjelsen af Susannes gæstfrihed på Ærø. Det er forhåbentlig ikke sidste gang. Vi nød den centrale, placering, de smukke værelser og dejlige morgenmad.
Vores værtinde var meget behjælpelig med anbefalinger om restaurant. En skøn og helstøbt oplevelse.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Hoeg-Daimar
Anmeldt d. 18. oktober 2020

Velkomst-the og kager i verdensklasse, behagelig overnatning og vidunderlig morgenmad i et gennemrestaureret hus fra 1740erne i Ærøskøbings gamle by. Helt moderne brusebad i eget lille badeværelse, og fungerende centralvarme i hyggeligt og smukt dobbeltværelse. Ingen støj og en værtinde, som ved alt om Ærø og kunstnerne på øen. Selvom prisniveauet er højt, er der valuta for alle pengene. Vi stornød vores ophold og kommer meget gerne igen!!!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 758nielsm
Anmeldt d. 20. september 2020 fra mobile enheder

Susanna har forkælet os hele weekenden. Varm modtagelse med dejlig kaffe og kage i den skønne have. Fantastisk morgenmad krydret med sjove anekdoter og stor indsigt i øen og dens mennesker.
Skønne, hyggelige og rene værelser, og hele huset fyldt med skatte og oplevelser for øjet.
Vi vender helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 492elinb
Anmeldt d. 19. september 2020

Skønt ophold på Pension44. Susanna er den perfekte værtinden i et hus, der emmer af historie. Morgenmaden, der blev serveret i biblioteket, var udsøgt.
Ærø er absolut et besøg værd. Snyd ikke dig selv for en tur til Voderup Klint, fyrtårnet ved Søby og Søbygaard.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Linnemann6
Anmeldt d. 21. august 2020

En helt igennem unikt besøg. Fantastisk indretning med smag for detaljen og bevarelse af huset alder. Skøn, personlig service og betjening så man føler sig forkælet. Et sted hvor man kan puste ud og få ladet batterierne op på en helt særlig måde. Alle pengene værd og glæder os til at komme forbi igen!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, thorkloster