Anmeldt d. 18. oktober 2020

Velkomst-the og kager i verdensklasse, behagelig overnatning og vidunderlig morgenmad i et gennemrestaureret hus fra 1740erne i Ærøskøbings gamle by. Helt moderne brusebad i eget lille badeværelse, og fungerende centralvarme i hyggeligt og smukt dobbeltværelse. Ingen støj og en værtinde, som ved alt om Ærø og kunstnerne på øen. Selvom prisniveauet er højt, er der valuta for alle pengene. Vi stornød vores ophold og kommer meget gerne igen!!!

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, 758nielsm
Anmeldt d. 20. september 2020 fra mobile enheder

Susanna har forkælet os hele weekenden. Varm modtagelse med dejlig kaffe og kage i den skønne have. Fantastisk morgenmad krydret med sjove anekdoter og stor indsigt i øen og dens mennesker.
Skønne, hyggelige og rene værelser, og hele huset fyldt med skatte og oplevelser for øjet.
Vi vender helt sikkert tilbage.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 492elinb
Anmeldt d. 19. september 2020

Skønt ophold på Pension44. Susanna er den perfekte værtinden i et hus, der emmer af historie. Morgenmaden, der blev serveret i biblioteket, var udsøgt.
Ærø er absolut et besøg værd. Snyd ikke dig selv for en tur til Voderup Klint, fyrtårnet ved Søby og Søbygaard.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Linnemann6
Anmeldt d. 21. august 2020

En helt igennem unikt besøg. Fantastisk indretning med smag for detaljen og bevarelse af huset alder. Skøn, personlig service og betjening så man føler sig forkælet. Et sted hvor man kan puste ud og få ladet batterierne op på en helt særlig måde. Alle pengene værd og glæder os til at komme forbi igen!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, thorkloster
Anmeldt d. 19. august 2020

Pension 44 ejes af Susanna som er en fantastisk sød værtinde! Hun er hjælpsom, kærer om sine gæster og efterlader et indtryk man ikke glemmer! Allerede når man ankommer bliver man modtaget med kaffe og hjemmebagte kager! Hendes hjem emmer af sjæl og charme - alt er gennemført ned til mindste detalje! Her er tykke tæpper på gulvene, en personlig stil de færreste har fantasi til at forestille sig og stedet emmer af historie og romantik ❤️ Hvert eneste værelse har sit eget særpræg og er indrettet på smukkeste vis! Haven er en smuk gammel have med store træer og mange hyggelige kroge hvor man kan sidde og hygge sig med en kop kaffe eller et glad vin. I biblioteket kan man sætte sig i Chesterfield stolene og nyde en cognac og en cigar fra baren.
Morgenmaden er med hjemmebagt brød og lækkerier. Susanna svæver rundt som en lille Sommerfugl og sørger for hendes gæster ikke mangler noget!
Vi vil gerne anbefale Pension 44 uanset om man som os holder hvedebrødsdage eller om man blot trænger til at hive stikket ud! Her er ikke TV hvilket kun er et stort plus - her nyder man stemningen i huset og hinanden!
Tak for denne gang Susanna - vi kommer igen!
Kærligste hilsner
Hr og fru Arendt