Anmeldt d. 19. august 2020

Pension 44 ejes af Susanna som er en fantastisk sød værtinde! Hun er hjælpsom, kærer om sine gæster og efterlader et indtryk man ikke glemmer! Allerede når man ankommer bliver man modtaget med kaffe og hjemmebagte kager! Hendes hjem emmer af sjæl og charme - alt er gennemført ned til mindste detalje! Her er tykke tæpper på gulvene, en personlig stil de færreste har fantasi til at forestille sig og stedet emmer af historie og romantik ❤️ Hvert eneste værelse har sit eget særpræg og er indrettet på smukkeste vis! Haven er en smuk gammel have med store træer og mange hyggelige kroge hvor man kan sidde og hygge sig med en kop kaffe eller et glad vin. I biblioteket kan man sætte sig i Chesterfield stolene og nyde en cognac og en cigar fra baren.
Morgenmaden er med hjemmebagt brød og lækkerier. Susanna svæver rundt som en lille Sommerfugl og sørger for hendes gæster ikke mangler noget!
Vi vil gerne anbefale Pension 44 uanset om man som os holder hvedebrødsdage eller om man blot trænger til at hive stikket ud! Her er ikke TV hvilket kun er et stort plus - her nyder man stemningen i huset og hinanden!
Tak for denne gang Susanna - vi kommer igen!
Kærligste hilsner
Hr og fru Arendt

Tak, HelleAlvilda
Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Vi har lige boet 3 dage på Pension Vestergade 44 på Ærø - og sikke en oplevelse. Pensionatet er indrettet i et velholdt hus fra 1784 med alt hvad det indebærer af skæve vinkler, knirkende trapper og hyggeligt indrettede værelser helt i husets ånd. Pensionatet drives af skønne Susanna, der nusser og hygger om sine gæster og serverer en fantastisk dejlig morgenmad med hjemmebagt brød, hjemmelavet musli m.m.m. Alt i alt et vidunderligt ophold

Tak, Mona S
Anmeldt d. 13. august 2020

Vi har netop forladt Pension Vestergade 44. Vi har haft 3 vidunderlige dage hos Susanna og Tilly (hunden), Susanna deler sit smukke og spændende hjem med sine gæster og deler indlevende og venligt ud af sin viden om Ærø. Vejret har været meget varmt, men en time i den udsøgt smukke have gav ny energi. Sødt og hjælpsomt personale. Dejlige værelser. Fantastisk morgenmad. Vi kan ikke vente til vi kan komme der igen.

Tak, 973gerdm
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Jeg ville rigtig gerne have kunnet skrive en anmeldelse som alle andre, og vi havde virkelig glædet os til opholdet, men Susanna har i den grad svigtet os. Vi havde bestilt og fået bekræftet til tirsdag, men søndag aften fik vi besked om, at der desværre ikke var plads alligevel, og vi var sidst på listen. Hvordan kan man være det, når man har en bekræftelse på mail. Hun kunne dog anvise det sidste ledige værelse på Ærø, men da vi havde ønsket med eget bad og toilet, var det ikke det rigtige alternativ. Heldigvis kostede færgebilletterne ikke det vilde, og dem fik vi refunderet uden videre, så Thumps Up til det.

Tak, 180hannes
Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Susanna er en ildsjæl, der driver sit unikke pensionat på sin helt egen personlige måde. Her føler du dig godt tilpas i hjertet af den idylliske by Ærøskøbing. Den gamle have har mange hyggelige kroge. Huset og værelserne emmer af historie og smukke detaljer.

Tak, agerbaek