Anmeldt d. 19. august 2020 fra mobile enheder

Vi har lige boet 3 dage på Pension Vestergade 44 på Ærø - og sikke en oplevelse. Pensionatet er indrettet i et velholdt hus fra 1784 med alt hvad det indebærer af skæve vinkler, knirkende trapper og hyggeligt indrettede værelser helt i husets ånd. Pensionatet drives af skønne Susanna, der nusser og hygger om sine gæster og serverer en fantastisk dejlig morgenmad med hjemmebagt brød, hjemmelavet musli m.m.m. Alt i alt et vidunderligt ophold

Tak, Mona S
Anmeldt d. 13. august 2020

Vi har netop forladt Pension Vestergade 44. Vi har haft 3 vidunderlige dage hos Susanna og Tilly (hunden), Susanna deler sit smukke og spændende hjem med sine gæster og deler indlevende og venligt ud af sin viden om Ærø. Vejret har været meget varmt, men en time i den udsøgt smukke have gav ny energi. Sødt og hjælpsomt personale. Dejlige værelser. Fantastisk morgenmad. Vi kan ikke vente til vi kan komme der igen.

Tak, 973gerdm
Anmeldt d. 12. august 2020 fra mobile enheder

Jeg ville rigtig gerne have kunnet skrive en anmeldelse som alle andre, og vi havde virkelig glædet os til opholdet, men Susanna har i den grad svigtet os. Vi havde bestilt og fået bekræftet til tirsdag, men søndag aften fik vi besked om, at der desværre ikke var plads alligevel, og vi var sidst på listen. Hvordan kan man være det, når man har en bekræftelse på mail. Hun kunne dog anvise det sidste ledige værelse på Ærø, men da vi havde ønsket med eget bad og toilet, var det ikke det rigtige alternativ. Heldigvis kostede færgebilletterne ikke det vilde, og dem fik vi refunderet uden videre, så Thumps Up til det.

Tak, 180hannes
Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Susanna er en ildsjæl, der driver sit unikke pensionat på sin helt egen personlige måde. Her føler du dig godt tilpas i hjertet af den idylliske by Ærøskøbing. Den gamle have har mange hyggelige kroge. Huset og værelserne emmer af historie og smukke detaljer.

Tak, agerbaek
Anmeldt d. 26. juli 2020

Min mand og jeg tilbragte 5 dejlige dage på Pension Vestergade 44. Pensionatet er fortryllende med historiske rammer - flot og autentisk restaureret, værelserne er lyse og dejlige og morgenmaden, som er med i prisen, overdådig og serveret med venlighed og nærvær af værtinden Susanna. Tilmed er der en pragtfuld gammel have, som frit kan benyttes.
Beliggenheden midt i Ærøkøbings gamle, historiske gader er perfekt. Dejligt udgangspunkt for ture både i byen og på hele øen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Judy5807