Anmeldt d. 11. august 2020 fra mobile enheder

Susanna er en ildsjæl, der driver sit unikke pensionat på sin helt egen personlige måde. Her føler du dig godt tilpas i hjertet af den idylliske by Ærøskøbing. Den gamle have har mange hyggelige kroge. Huset og værelserne emmer af historie og smukke detaljer.

Dato for ophold: august 2020
Tak, agerbaek
Anmeldt d. 26. juli 2020

Min mand og jeg tilbragte 5 dejlige dage på Pension Vestergade 44. Pensionatet er fortryllende med historiske rammer - flot og autentisk restaureret, værelserne er lyse og dejlige og morgenmaden, som er med i prisen, overdådig og serveret med venlighed og nærvær af værtinden Susanna. Tilmed er der en pragtfuld gammel have, som frit kan benyttes.
Beliggenheden midt i Ærøkøbings gamle, historiske gader er perfekt. Dejligt udgangspunkt for ture både i byen og på hele øen.

Tak, Judy5807
Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlige værelser og opholdsstuer, for ikke at tale om den smukke gamle have, i et virkelig veldrevet pensionat med masser af historie, stemning og sjæl, lige i hjertet af Ærøskøbing.
Susanna var samtidig en dejlig og hjælpsom værtinde, som med
sine relevante anbefalinger hjalp os til et meget fint ophold på øen

Tak, 896lisbethk
Anmeldt d. 17. juli 2020

Midt i Ærøskøbing ligger Pension Vestergade 44 som er et virkelig hyggeligt gammelt hus, med nogle skønne lyse værelser og en dejlig stor have. Og ikke mindst et spændende bibliotek med bøger om alverdens ting på alverdens sprog. Susanna der er husets værtinde er hjertevarm og imødekommende og man føler sig umiddelbart godt taget imod og hun hjælper gerne med informationer om øen og fik også bestilt et bord på en restaurant til os den første aften i en ellers højsæsonsoverfyldt by!
Jeg fornemmer, det er et af de lidt dyrere overnatningssteder men til gengæld får man også et helt unikt ophold med en meget hjemlig stemning.

1  Tak, Ball83
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har i år besøgt Pension Vestergade 44 i Ærøskøbing, for femte gang.
Hver gang føler vi os lige velkommen - Susanna er sød, varm og meget gæstfri. Hun gør alt for at vores ophold bliver perfekt.
Vi kan varmt anbefale Pension Vestergade 44 til alle der drømmer om en miniferie et helt særligt sted.
Vi kommer tilbage til december.

Tak, TKMK2