Midt i Ærøskøbing ligger Pension Vestergade 44 som er et virkelig hyggeligt gammelt hus, med nogle skønne lyse værelser og en dejlig stor have. Og ikke mindst et spændende bibliotek med bøger om alverdens ting på alverdens sprog. Susanna der er husets værtinde er hjertevarm og imødekommende og man føler sig umiddelbart godt taget imod og hun hjælper gerne med informationer om øen og fik også bestilt et bord på en restaurant til os den første aften i en ellers højsæsonsoverfyldt by!
Jeg fornemmer, det er et af de lidt dyrere overnatningssteder men til gengæld får man også et helt unikt ophold med en meget hjemlig stemning.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, Ball83

Vi har i år besøgt Pension Vestergade 44 i Ærøskøbing, for femte gang.
Hver gang føler vi os lige velkommen - Susanna er sød, varm og meget gæstfri. Hun gør alt for at vores ophold bliver perfekt.
Vi kan varmt anbefale Pension Vestergade 44 til alle der drømmer om en miniferie et helt særligt sted.
Vi kommer tilbage til december.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, TKMK2
Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Min mor på 84 år skulle forkæles med en overnatning på Ærø. Af helbredsmæssige årsager, er hun ikke i stand til at gå op af trapper. Så helt perfekt da Susannah fortalte, at vi kunne bo i Havehuset og lovede os, at der ingen trapper var.
Vi sendte efterfølgende skriftlig bekræftelse for en sikkerheds skyld.
Stor var vores overraskelse, da vi ankom og hun oplyste at Havehuset ikke var ledigt. Det var lejet ud til nogle andre, der skulle bo der 3 dage. Hendes forklaring var, at hun havde glemt at notere vores aftale om at det specifikt var Havehuset vi bookede. Vores værelser var på 1. sal - 2 trappe opsatser; fysisk umuligt for min mor at komme op af.
Vi havde rejst fra Jylland og var nærmest i chok.
Mest surrealistisk var det, at hun virkede fuldstændig upåvirket.
Vi betalte endda 210 kr. for det kage og kaffe hun skyndte sig at servere for os. På intet tidspunkt tilbød hun at hjælpe os med en løsning.
Da vi gik sagde hun dog at hun beklagede.

Tak, AnneF123456
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vores første besøg på Ærø blev en dejlig oplevelse. Vi boede på det dejlige, og hyggelige pension 44 i Vestergade. Vi blev modtaget af Susanne Greve, som fra første minut og under hele opholdet var den perfekte værtinde. Haven hvor vi fik kaffen serveret var utrolig smuk. Værelserne hyggeligt indrettet. Morgenmaden blev efter eget valgt tidspunkt serveret i de charmerende gemakker, og var veltilberedt og lækkert. Susanne søger for at du føler dig hjemme og hjælper gerne med råd og vejledning til spisesteder og sightseeing. Et helt igennem dejligt ophold på Pension 44

Tak, larshK3779WB
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Lige hjemkommet efter en dejlig weekend, hvor vi er blevet forkælet af Susannah Greve som på sin vidende og venlige facon formår at gøre selv et par regnvejrsdage og ikke mindst heavy thunder til en oplevelse. Med sin diskrete og positive facon i historiske omgivelser guider chefen gæsterne til udsøgte oplevelser samt lokale restauranter i gåafstand som er værd at besøge.

Tak, HansNHansen