Anmeldt d. 28. juni 2020 fra mobile enheder

Min mor på 84 år skulle forkæles med en overnatning på Ærø. Af helbredsmæssige årsager, er hun ikke i stand til at gå op af trapper. Så helt perfekt da Susannah fortalte, at vi kunne bo i Havehuset og lovede os, at der ingen trapper var.
Vi sendte efterfølgende skriftlig bekræftelse for en sikkerheds skyld.
Stor var vores overraskelse, da vi ankom og hun oplyste at Havehuset ikke var ledigt. Det var lejet ud til nogle andre, der skulle bo der 3 dage. Hendes forklaring var, at hun havde glemt at notere vores aftale om at det specifikt var Havehuset vi bookede. Vores værelser var på 1. sal - 2 trappe opsatser; fysisk umuligt for min mor at komme op af.
Vi havde rejst fra Jylland og var nærmest i chok.
Mest surrealistisk var det, at hun virkede fuldstændig upåvirket.
Vi betalte endda 210 kr. for det kage og kaffe hun skyndte sig at servere for os. På intet tidspunkt tilbød hun at hjælpe os med en løsning.
Da vi gik sagde hun dog at hun beklagede.

Tak, AnneF123456
Anmeldt d. 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vores første besøg på Ærø blev en dejlig oplevelse. Vi boede på det dejlige, og hyggelige pension 44 i Vestergade. Vi blev modtaget af Susanne Greve, som fra første minut og under hele opholdet var den perfekte værtinde. Haven hvor vi fik kaffen serveret var utrolig smuk. Værelserne hyggeligt indrettet. Morgenmaden blev efter eget valgt tidspunkt serveret i de charmerende gemakker, og var veltilberedt og lækkert. Susanne søger for at du føler dig hjemme og hjælper gerne med råd og vejledning til spisesteder og sightseeing. Et helt igennem dejligt ophold på Pension 44

Tak, larshK3779WB
Anmeldt d. 14. juni 2020 fra mobile enheder

Lige hjemkommet efter en dejlig weekend, hvor vi er blevet forkælet af Susannah Greve som på sin vidende og venlige facon formår at gøre selv et par regnvejrsdage og ikke mindst heavy thunder til en oplevelse. Med sin diskrete og positive facon i historiske omgivelser guider chefen gæsterne til udsøgte oplevelser samt lokale restauranter i gåafstand som er værd at besøge.

Tak, HansNHansen
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Skønt ophold med helt særlig ro og stemning og “velkommenhed” og vedkommenhed hos Susanna. Vi nød vores ophold, smukke Ærøskøbing, cykelture, restauranter i ultra-kort gåafstand
og kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, ChristinaBanke
Anmeldt d. 30. april 2020 fra mobile enheder

En pension, som emmer af liv. Smuk og historisk bygning. En værtinde, som kan fortælle den gode historie. I en tid, hvor rejser til udlandet er umulige, tager man til Ærø, og nyder Danmark fra den smukkeste side.
Et fantastisk sted, som er åbent nu. I bilen og afsted.

Dato for ophold: april 2020
Tak, AnneEFlensted