Lige hjemkommet efter en dejlig weekend, hvor vi er blevet forkælet af Susannah Greve som på sin vidende og venlige facon formår at gøre selv et par regnvejrsdage og ikke mindst heavy thunder til en oplevelse. Med sin diskrete og positive facon i historiske omgivelser guider chefen gæsterne til udsøgte oplevelser samt lokale restauranter i gåafstand som er værd at besøge.

Dato for ophold: juni 2020
Tak, HansNHansen
Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Skønt ophold med helt særlig ro og stemning og “velkommenhed” og vedkommenhed hos Susanna. Vi nød vores ophold, smukke Ærøskøbing, cykelture, restauranter i ultra-kort gåafstand
og kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: maj 2020
1  Tak, ChristinaBanke
Anmeldt d. 30. april 2020 fra mobile enheder

En pension, som emmer af liv. Smuk og historisk bygning. En værtinde, som kan fortælle den gode historie. I en tid, hvor rejser til udlandet er umulige, tager man til Ærø, og nyder Danmark fra den smukkeste side.
Et fantastisk sted, som er åbent nu. I bilen og afsted.

Dato for ophold: april 2020
Tak, AnneEFlensted
Anmeldt d. 8. december 2019 fra mobile enheder

Tre skønne døgn hos Susanna er lige afsluttet. Man bor ikke på pension - man besøger Susanna! Skøn ro og hygge, hjertelige samtaler med værtinden, som bare interesserer sig for, hvem du er! Vildt hyggelige morgener med dejlig morgenmad og hvor man glæder sig til at se, hvad der i dag gemmer sig af dejlig frugt og ost på tallerkenen. Lige hvad vi trængte til! Ærøskøbing er virkelig også fin, med skønne gamle velbevarede huse, som Vestergade 44 også er, med skæve vinkler og brændeovn. Vi vandrede og cyklede dejlige ture. Tina&Torben

Dato for ophold: december 2019
Tak, tinagronborg
Anmeldt d. 5. december 2019

Min mor og jeg har længe gerne ville besøge Susanna og hendes fantastiske lille pension i Ærøskøbing. Det var en vidunderlig og stemningsfuld oplevelse at bo i den historiske bygning med en hyggelig britisk indretning. Det var som at træde ind i en Agatha Christie historie (bare uden mordene)!
Susanna var virkelig sød, velkommende og venlig, hvilket fuldendte oplevelsen!

Værelsestip: Hvert værelse er i forskellige farver, så det kommer an på ens egen lyst. Det røde værelse er vendt mod haven.
Dato for ophold: november 2019
Tak, juliusangelus