Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 5. december 2019

Min mor og jeg har længe gerne ville besøge Susanna og hendes fantastiske lille pension i Ærøskøbing. Det var en vidunderlig og stemningsfuld oplevelse at bo i den historiske bygning med en hyggelig britisk indretning. Det var som at træde ind i en Agatha Christie historie (bare uden mordene)!
Susanna var virkelig sød, velkommende og venlig, hvilket fuldendte oplevelsen!

Værelsestip: Hvert værelse er i forskellige farver, så det kommer an på ens egen lyst. Det røde værelse er vendt mod haven.
Dato for ophold: november 2019
Tak, juliusangelus
Anmeldt d. 18. oktober 2019

Da jeg så pension 44 i sommer, kunne jeg straks se ,at der måtte vi prøve at overnatte.
Det har levet fuldt op til forventningerne. Stemningsfulde rum fra en svunden tid. Stilhed,ro og plads til fordybelse i de mange bøger i stuen. Fantastisk imødekommende vært der gjorde opholdet hyggeligt, hjemligt og følelsen af at blive forkælet.
Fine finurlige ting overalt -så hele tiden noget at udforske. Huset har en lang historie og det mærkes. Tak for denne gang som sikkert ikke bliver den eneste. Vores varmeste anbefalinger

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Dorthe H
Anmeldt d. 30. september 2019

Vi har nu overnattet på Pension 44 4 gange, og hver gang sørger værtinden Susanna for at opholdet bliver noget helt specielt. Susanna klarer alt i et tempo, som får både atmosfæren og ens egen rytme til at gå i takt. Den engelske indretning er ligeledes indbydende.
Denne gang boede vi med venner i to værelser i et anneks i den store have, som i denne efterårs weekend gav de mest fantastiske farver i de store gamle træer.

Værelsestip: Er beliggende i gåafstand fra færgen og de bedste restauranter
Dato for ophold: september 2019
Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt d. 15. september 2019 fra mobile enheder

Pension 44 er en perle, og vil man opleve autentisk hygge og Ø-stemning er det stedet at bo!
Susanna som er værten, er det mest gæstfrie menneske jeg nogensinde har mødt. Jeg fik følelsen af at komme hjem til min bedstemor. Hun hygger om en, og giver fif om hvad man skal se. Hun reserverede borde for os, samt serverede den hyggeligste morgenmad med varme boller. Ligeledes ringede hun lige til forretningen ved siden af, for at høre om han ikke lige kunne åbne en halv time søndag, så vi kunne kigge på lidt inden vi rejste. Det var tæt på jeg aldrig havde forladt stedet igen ❤️

Dato for ophold: september 2019
2  Tak, 469camillaj
Anmeldt d. 11. september 2019 fra mobile enheder

Vi var på besøg hos Susanna og Tillie for et par uger siden. Jeg skriver besøg fordi Susanna får en til at føle sig enormt velkommen, og det er ikke "bare" et sted hvor man overnatter. Fantastisk lækker morgenmad med hjemmebagte boller og andre lækkerier. Hvis du skal en tur til Ærø, er Susannas Pension 44 helt klart stedet man skal indlogere sig. Lokationen i Ærøskøbing (som i øvrigt er Ærøs flotteste by) er helt perfekt, og en hyggelig gåtur fra de ikoniske små badehuse.
Vi boede på værelset "Karnappen", og vi kunne meget vel finde på at komme igen for at opleve et af de andre værelser, som alle er unikke. Og til sidst er det er mig et under er der ikke er blevet optaget et historisk drama i huset for det er virkelig en fantastisk hyggelig tidslomme som Susanna har skabt. Tripadvisor bruger ikke stjerner, men Susanna og Tillie (hendes hund) får 5 stjerner fra os, brudeparret fra Amager

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, steffalbrecht