TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 11. september 2019 fra mobile enheder

Vi var på besøg hos Susanna og Tillie for et par uger siden. Jeg skriver besøg fordi Susanna får en til at føle sig enormt velkommen, og det er ikke "bare" et sted hvor man overnatter. Fantastisk lækker morgenmad med hjemmebagte boller og andre lækkerier. Hvis du skal en tur til Ærø, er Susannas Pension 44 helt klart stedet man skal indlogere sig. Lokationen i Ærøskøbing (som i øvrigt er Ærøs flotteste by) er helt perfekt, og en hyggelig gåtur fra de ikoniske små badehuse.
Vi boede på værelset "Karnappen", og vi kunne meget vel finde på at komme igen for at opleve et af de andre værelser, som alle er unikke. Og til sidst er det er mig et under er der ikke er blevet optaget et historisk drama i huset for det er virkelig en fantastisk hyggelig tidslomme som Susanna har skabt. Tripadvisor bruger ikke stjerner, men Susanna og Tillie (hendes hund) får 5 stjerner fra os, brudeparret fra Amager

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, steffalbrecht
Anmeldt d. 17. august 2019 fra mobile enheder

Vi boede i et dejligt romantisk værelse. Stedet er indrettet i gammel engelsk inspireret hyggelig stil. Værten Susanna serverede super morgenmad som vi nød i biblioteksstuen og vi havde en hyggelig samtale. Stedet kan kun få vores varmeste anbefalinger. Helle og Kim.

Dato for ophold: august 2019
Tak, kimdueb
Anmeldt d. 23. april 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt dette skønne sted påsken over.
Det kunne ikke have været bedre, fra det min vi trådte ind af døren havde vi det alle som at være hjemme.
Susanna sørgese for kaffe og verdens bedste kage i haven. Hun booked bord og videre gav info om glutenallergi til restaurant. Sørger Selvfølgelig for glutenfri brød til morgenmad.

Huset er så gennemført renoveret, så smukt og så mange detaljer. Og så ligger Det i den smukkeste gade og by.

Det var så fantastisk.
Kære Susanna.
Vi har længe gerne vil besøge dit Lille sted, og nu fik vi endelig prøvet Det.
Lille Ida vil ikke hjem, og vi har lovet at vi kommer tilbage igen. Om vi kan vente helt til næste påske må vi se.
De bedste hilsner
Janne, Ida og Jacob

Dato for ophold: april 2019
2  Tak, MissStaal
Anmeldt d. 3. marts 2019

Pension Vestergade 44 er simpelthen SÅ charmerende, værtinden Susanna er pragtfuld. Huset, værelserne og haven oser af hygge og charme. Morgenmaden er FANTASTISK, friske æg, lune rundstykker, ost, skinke, honning, friske grøntsager og lækre friske bær, marmelade, og den skønneste te. Jeg overnatter altid hos Susanna når vi er i Ærøskøbing (med et par få undtagelser når alt er optaget) dette er det hyggeligste sted, en destination i sig selv. Ærøskøbing som by er også fantastisk med små butikker - og det bedste spisested er klar The Monica - Øens bedst frokost!

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, love-2-travel_2820
Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Midt i eventyrlige ligger pensionatet med 6 værelser i en fredet ejendom. Tiden står stille her. Værtinden er rigtig rar og meget opmærksom på sine gæster. Her fås hjemmelavet morgenmad af høj kvalitet. Stedet får mine bedste anbefalinger.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Claus N