Anmeldt d. 23. april 2019 fra mobile enheder

Vi har besøgt dette skønne sted påsken over.
Det kunne ikke have været bedre, fra det min vi trådte ind af døren havde vi det alle som at være hjemme.
Susanna sørgese for kaffe og verdens bedste kage i haven. Hun booked bord og videre gav info om glutenallergi til restaurant. Sørger Selvfølgelig for glutenfri brød til morgenmad.

Huset er så gennemført renoveret, så smukt og så mange detaljer. Og så ligger Det i den smukkeste gade og by.

Det var så fantastisk.
Kære Susanna.
Vi har længe gerne vil besøge dit Lille sted, og nu fik vi endelig prøvet Det.
Lille Ida vil ikke hjem, og vi har lovet at vi kommer tilbage igen. Om vi kan vente helt til næste påske må vi se.
De bedste hilsner
Janne, Ida og Jacob

Dato for ophold: april 2019
2  Tak, MissStaal
Anmeldt d. 3. marts 2019

Pension Vestergade 44 er simpelthen SÅ charmerende, værtinden Susanna er pragtfuld. Huset, værelserne og haven oser af hygge og charme. Morgenmaden er FANTASTISK, friske æg, lune rundstykker, ost, skinke, honning, friske grøntsager og lækre friske bær, marmelade, og den skønneste te. Jeg overnatter altid hos Susanna når vi er i Ærøskøbing (med et par få undtagelser når alt er optaget) dette er det hyggeligste sted, en destination i sig selv. Ærøskøbing som by er også fantastisk med små butikker - og det bedste spisested er klar The Monica - Øens bedst frokost!

Dato for ophold: marts 2019
1  Tak, love-2-travel_2820
Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Midt i eventyrlige ligger pensionatet med 6 værelser i en fredet ejendom. Tiden står stille her. Værtinden er rigtig rar og meget opmærksom på sine gæster. Her fås hjemmelavet morgenmad af høj kvalitet. Stedet får mine bedste anbefalinger.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Claus N
Anmeldt d. 15. september 2018

Dette sted er så dejligt og personligt, at da vi overvejede hvad der var vores bedste oplevelse på Ærø, så var vi enige om at det var Pension Vestergade 44. Det ligger i et utrolig flot gammelt hus, som Susanne har indrettet med sin meget personlige engelske smag. Haven er i sig selv et eventyr, men det bedste er den personlige service som Susanne leverer. Alt kan lade sig gøre, og vi fik gåde råd om hvad man kan lave på Ærø tilpasset os. Og samtidig blev vi gjort opmærksom på gode sider af det danske samfund, som vi indfødte danskere ofte glemmer. Vi kan kun anbefale Persion Vestergade 44 til alle.
Værelserne er rigtig gode. Der er ikke bad og toilet på værelserne, men der er rigelig toilet og bad kapacitet. Og morgenmaden er forrygende god

Dato for ophold: september 2018
Tak, Jørn P
Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

At blive budt velkommen til Vestergade 44 af Susanne med kaffe og kage i Haven, er som at finde en lille rolig oase. Susanne driver denne perle, og hun tager godt hånd om dig fra det øjeblik du kommer, ligefra booking af restaurant til muligheden for at smøre en madpakke den dag du tager afsted. Huset er smukt og personligt indrettet, og det samme er værelserne. Alt er lækkert, indbydende og rent. Vi kommer gerne igen !

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Fisken1