Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Midt i eventyrlige ligger pensionatet med 6 værelser i en fredet ejendom. Tiden står stille her. Værtinden er rigtig rar og meget opmærksom på sine gæster. Her fås hjemmelavet morgenmad af høj kvalitet. Stedet får mine bedste anbefalinger.

Dato for ophold: september 2018
Tak, Claus N
Anmeldt d. 15. september 2018

Dette sted er så dejligt og personligt, at da vi overvejede hvad der var vores bedste oplevelse på Ærø, så var vi enige om at det var Pension Vestergade 44. Det ligger i et utrolig flot gammelt hus, som Susanne har indrettet med sin meget personlige engelske smag. Haven er i sig selv et eventyr, men det bedste er den personlige service som Susanne leverer. Alt kan lade sig gøre, og vi fik gåde råd om hvad man kan lave på Ærø tilpasset os. Og samtidig blev vi gjort opmærksom på gode sider af det danske samfund, som vi indfødte danskere ofte glemmer. Vi kan kun anbefale Persion Vestergade 44 til alle.
Værelserne er rigtig gode. Der er ikke bad og toilet på værelserne, men der er rigelig toilet og bad kapacitet. Og morgenmaden er forrygende god

Dato for ophold: september 2018
Tak, Jørn P
Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

At blive budt velkommen til Vestergade 44 af Susanne med kaffe og kage i Haven, er som at finde en lille rolig oase. Susanne driver denne perle, og hun tager godt hånd om dig fra det øjeblik du kommer, ligefra booking af restaurant til muligheden for at smøre en madpakke den dag du tager afsted. Huset er smukt og personligt indrettet, og det samme er værelserne. Alt er lækkert, indbydende og rent. Vi kommer gerne igen !

Tak, Fisken1
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse i en fantastisk atmosfære.
En oase- en tidslomme.
Perfekt ophold- perfekt værelse - smuk og rolig have, og super vært der på sin egen omsorgsfulde måde kredser om sine gæster.
Kan varmt anbefales.

Tak, Vinter45
Anmeldt d. 18. juli 2018 fra mobile enheder

Vi boede her en nat i juli 2018, og det er et virkelig flot hotel/pensionat. Huset er fra 1784, og husets rum er virkeligt pæne pg velholdte. Susanna som ejer pensionatet var utrolig hjælpsom og sørget for en fantastisk morgenmad samt gav os al info om området vi behøvede under vores ophold. Meget hyggeligt!

Haven bag ved huset er stor,og havde mange siddegrupper hvor man kunne slappe af:).

Tak, Revehiet